صالح: باید هر چه سریع‌تر ریکاوری روحی و روانی تیم انجام شود

عذرخواهی استقلالی‌ها از هواداران

انتقادها از پرویز مظلومی پس از شکست پرگل در دربی 82 پایتخت به بالاترین حد خود رسیده است. فقط کافی است سری به صفحه رسمی باشگاه استقلال در اینستاگرام بزنید تا با انبوهی از پیام‌های انتقادی در اعتراض به عملکرد پرویز مظلومی مواجه شوید؛ چیزی نزدیک به ده هزار کامنت!
کد خبر: ۸۹۶۳۱۸

با این حال مظلومی باید خود را از زیر بار این فشار برهاند و تیمش را برای بازی حساس روز جمعه مقابل فولاد آماده کند. او دیروز با هیچ خبرنگاری صحبت نکرد تا گفتنی‌ها از زبان دستیارش، مجید صالح و نصرالله عبداللهی، مشاور ویژه‌ مدیر‌عامل استقلال مطرح شود.

مجید صالح که با سایت باشگاه استقلال صحبت می‌کرد پس از شکست گفت: اکنون زمان صحبت از مسائل فنی نیست، ولی ما برای این بازی برنامه داشتیم که متاسفانه اجرایی نشد. در ابتدای مسابقه، شیحی مصدوم شد و یک تعویض ما از بین رفت. زمانی که یک گل دریافت کردیم، موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و سرانجام روی یک ضدحمله، گل دریافت کردیم. حتی زمانی که بازی 3 بر یک بود، موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم که می‌توانست به بازگشت ما کمک کند.

وی ادامه داد: در مجموع باید بگویم بازی زیبایی بود و پرسپولیس از نقاط قوت خود بخوبی استفاده کرد که باید به آنها تبریک بگویم. سازمان دفاعی ما در این بازی از بازیکن خط حمله تا درون دروازه، اشتباه‌های تاثیر‌گذاری داشتند و در انجام کارهای تاکتیکی دچار اشتباه شدیم.

دستیار اول تیم فوتبال استقلال، ضمن عذرخواهی از هواداران استقلال بیان کرد: بعد از این نتیجه مطمئنا هواداران ما دچار انفعال و افسردگی می‌شوند، اما فوتبال همین است و برد و باخت دارد. از همه آنهایی که در شرایط جوی جمعه از استقلال تا دقیقه آخر حمایت کردند، تشکر می‌کنم و جز عذرخواهی نمی‌توانم جمله‌ای به زبان بیاورم.

صالح با بیان این‌که در ادامه لیگ نتایج را جبران می‌کنیم، گفت: تمام تلاش ما این است که در بهترین رتبه ممکن لیگ را تمام کنیم و در فینال جام حذفی یک جام به هواداران هدیه بدهیم. هنوز روی کاغذ تیم‌هایی که امتیازات کمتری نسبت به ما دارند، جزو مدعیان قهرمانی هستند و پنج تیم می‌توانند قهرمان شوند. باید خود را پیدا کنیم و هر چه سریع‌تر ریکاوری روحی و روانی تیم انجام شود.

نصرالله عبداللهی هم در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از دربی 82 چه بود، اظها‌ر کرد: استقلال خوب نبود و نتیجه‌ای که به‌دست آمد، باعث ناراحتی هو‌اد‌ا‌ران استقلال شد. من از طرف مجموعه باشگاه استقلال از همه هو‌اد‌ا‌ران استقلال عذرخواهی می‌کنم.

او ا‌ضافه‌ کرد‌: درست است که بازی زیبایی را از استقلال و پر‌سپولیس تماشا کردیم و ساختار دفاعی استقلال اشتباه‌ها‌ی زیادی داشت و در سوی مقابل ساختار دفاعی پر‌سپولیس کم اشتباه‌تر ظاهر شد و در آخر پیروزی را به‌دست آورد، ولی وقتی نتیجه‌ به این شکل رقم می‌خورد همه زیبایی‌های بازی و نمایش فنی تیم بازنده نادیده انگاشته می‌شود.

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان معتقد است انتقاد از استقلال در شرایط فعلی، مشکلی را حل نمی‌کند گفت: همچنان به این مساله معتقدم که انتقادها مشکلی را حل نمی‌کند.

کادرفنی استقلال امروز باید جلسه‌ای را تشکیل دهد و برای چهار بازی بعدی و فینال جام حذفی بر‌نامه‌ریزی کند. تیم نیاز دارد یک ریکاوری روحی ـ روانی بعد از این شکست تلخ داشته باشد تا با موفقیت در پنج بازی آینده، تلخی شکست دربی را از بین ببرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها