مرد معتاد تحت تاثیر توهم شیشه روی صاحبکارش در بازار تهران اسید ریخت.
کد خبر: ۸۹۵۹۲۵

به گزارش جام‌جم، ساعت 14 و 30 دقیقه چهارشنبه گذشته ماموران کلانتری 113 بازار تهران در تماس مردمی از اسیدپاشی در پاساژ شریف در خیابان خیام با خبر شدند. ماموران با حضور در محل مشاهده کردند یکی از کارگران باربر بازار، روی یکی از مغازه‌داران اسید پاشیده است. مرد اسیدپاش در همان پاساژ و پیش از فرار، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

تحقیقات از قربانی 42 ساله اسیدپاشی به نام محسن آغاز شد، او به پلیس گفت: در مغازه‌ام بودم که مرد اسیدپاش در حالی که چوبی به دست داشت، به مغازه‌ام نزدیک شد و با آن ضربه‌هایی به شیشه‌های مغازه زد و آن را شکست. مات و مبهوت مانده بودم. او سپس وارد مغازه‌ام شد. ظرف پلاستیکی کوچکی پر از اسید در دستش بود که آن را با فریاد به سمتم پاشید. این ماجرا خیلی سریع اتفاق افتاد و فرصتی برای فرار نداشتم. در این اسیدپاشی بخشی از صورتم آسیب دید. با فریاد‌های کمک‌خواهی‌ام همسایه‌ها سر رسیدند و مانع از فرار متهم شدند.

وی اضافه کرد: مرد اسیدپاش مدتی نزد من کار می‌کرد و معتاد به شیشه بود. اهالی پاساژ از من خواستند او را اخراج کنم. یک روز این موضوع را به او گفتم که از دستم عصبانی شد و امروز هم روی من اسید پاشید. من با او اختلافی نداشتم.

متهم که داریوش نام دارد، در بازجویی‌ها مدعی شد: محسن زیر پوستم ماده‌ای روغنی تزریق کرده که این ماده در بدنم حرکت کرده و باعث می‌شود تمام حرف‌های او را بشنوم و حرکاتش را کنترل کنم. محسن همیشه فحاشی می‌کند و من سه سال است که این صداها را می‌شنوم به همین دلیل چون نمی‌توانستم بخوابم، تصمیم به این کار گرفتم.

من فقط روی مرد مغازه‌دار جوهر نمک ریختم و اسید همراهم نبود.

با اعترافات متهم، او از سوی قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران، بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. اسیدپاش برای بررسی سلامت روحی و روانی‌اش به پزشکی قانونی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها