jamejamnashriyat
کد خبر: ۸۹۵۸۹۴   ۲۸ فروردين ۱۳۹۵  |  ۰۰:۰۱

شرکت بریتانیایی «بِربِری»، تولیدکننده معروف پوشاک، اعلام کرده کاهش میزان گردشگران در اروپا و افت تقاضا در هنگ کنگ روی فروش این شرکت تاثیر منفی داشته و سود سالانه آن را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

فروش این کمپانی در سه ماهه اخیر بیش از 5درصد کاهش داشته است. حجم کل فروش بِربِری در شش ماهه منتهی به مارس سال‌جاری میلادی با افت همراه بوده و به رقم یک میلیارد و 410 میلیون پوند رسیده است. با انتشار این خبر، ارزش سهام بِربِری در بورس لندن با افت زیادی همراه شد./ یورو نیوز

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

محتوای موفق را در اوج تمام کنیم

موفق‌ترین محتواها را باید در اوج تمام کرد و نباید این‌طور باشد که آن‌قدر یک برنامه را ادامه دهند که بیننده یا شنونده، زده شود.

دو قطبی‌ های موهوم

دو قطبی‌ های موهوم

بداخلاقی در انتخابات‌ ها ریشه در رقابت‌های توهمی و خیال‌انگیز دارد. رقابت در فضای سیاسی ما برآمده از نزاعات دیو و دلبری است. در خیال و ذهن از یکی دیو می‌سازیم و از یکی دلبر.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر
وضعیت قرمز گیشه

سینما سال جدید را هم با بحران شروع کرده و ظاهرا مردم هنوز رغبتی به فیلم دیدن ندارند

وضعیت قرمز گیشه

روزنامه بیشتر

پیشخوان

بیشتر