رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما در نشست بررسی راهکارهای همکاری اداره کل پژوهش‌های اسلامی رسانه با بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)، با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این اداره کل خاطرنشان کرد: اداره کل پژوهش‌های اسلامی که منحصرترین مرکز پژوهشی دینی و معارفی معطوف به رسانه است، می‌تواند ظرفیت‌های عظیمی را در اختیار بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۵۵۵۳

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالملکی با بیان نقش هنر و رسانه در معرفی و ماندگاری معارف رضوی، افزود: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) می‌تواند از این ظرفیت‌ها به منظور معرفی هر چه بهتر و بیشتر آموزه‌های معنوی ثامن‌الحج(ع) به‌جامعه مخاطبان خود استفاده کند.

دکتر نهاوندی، مدیرکل پژوهش اسلامی رسانه نیز در ادامه این نشست با اشاره به شعار رئیس سازمان صدا و سیما مبنی بر رسانه اسلامی، رسالت جهانی تقویت ارتباط بین بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و رسانه ملی را زمینه‌ساز تحقق این شعار دانست.

در پایان این دیدار دکتر نهاوندی مدیرکل پژوهش‌های اسلامی و جعفری مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا(ع) بر ارتقای همکاری‌ها و همچنین امضای تفاهم نامه و قرارداد برای اجرایی شدن همکاری‌ها تاکید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها