راننده سالخورده تاکسی و همدستش که با ربودن دختر مسافر، قصد آزار او را داشتند، با فرار طعمه‌شان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۹

به گزارش جام‌جم، شامگاه بیست و ششم اسفند سال گذشته صاحب فروشگاهی در محله علی‌آباد تهران متوجه دختر جوانی شد که سراسیمه به سمت وی می‌آمد. دختر جوان از او و کارکنانش برای نجات جان خود از دست دو مرد شیطان‌صفت کمک خواست. او یک خودروی تاکسی را به آنها نشان داد و مدعی شد سرنشینان خودرو قصد آزار او را دارند.

مرد فروشنده سد راه خودرو شد و با کمک اهالی، دو متهم را دستگیر و موضوع را به ماموران پلیس گزارش کرد.

متهمان بازداشت شده همراه شاکی برای تحقیقات به کلانتری منتقل شدند. ابتدا دختر جوان در تحقیقات پلیسی گفت: در یک مغازه فروشنده‌ام. بعد از تعطیلی مغازه حوالی میدان شهدا منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌مان بروم. چند خودروی عبوری مقابلم توقف کردند، اما منتظر تاکسی ماندم. سرانجام سوار یک تاکسی شدم که راننده‌اش مرد سالخورده‌ای بود. بعد از طی مسافتی راننده مدعی شد مسیرم به آنها نمی‌خورد. خواستم پیاده شوم، اما گفت اشکالی ندارد ابتدا این مسافر را می‌رسانم و بعد شما را در مقصدتان پیاده می‌کنم.

وی اضافه کرد: راننده سیگار کشید و در میانه راه مسافری که کنارش بود، به بهانه این که بوی سیگار اذیتش می‌کند، از راننده خواست توقف کند تا روی صندلی عقب بنشیند. مرد مسافر مدعی بود صاحب یک فروشگاه است و در محل کارش کالاها را با تخفیف خوبی می‌فروشد. او شماره‌اش را به من داد و بعد از آن که فهمید من فروشنده‌ام، خواست به فروشگاه وی سر بزنم.

شاکی تصریح کرد: وقتی او در صندلی عقب نشست، به من نزدیک شد؛ به طوری که گمان کردم قصد سرقت گوشی‌ام را دارد. خودم را به سمت در خودرو نزدیک کردم. او یکباره سرم را زیر صندلی برد و قصد آزار و اذیتم را داشت که حالم بد شد. راننده ترسید و مقابل مغازه‌ای توقف کرد تا همدستش آب بخرد. من هم در این فرصت فرار کردم.

در ادامه متهم جوان در اظهاراتش گفت: شب هنگام سوار خودروی دوستم شدم تا مرا به قرچک برساند که با مشاهده این دختر، او را به عنوان مسافر سوار کردیم. در بین راه به بهانه این که راننده سیگار می‌کشد، به صندلی عقب رفتم، اما دختر جوان متوجه نیت ما شد و مقاومت کرد تا این که حالش بد شد. متهمان پرونده با دستور سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی پس از تحقیق از دو متهم، برای آنها به اتهام آدم‌ربایی قرار قانونی صادر کرد و هردو روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها