مرد موادفروش زمانی که برای پیداکردن یکی از مشتریان بدهکار خود وارد پاتوق معتادان شد، با ضربه‌های چاقو از پا درآمد.
کد خبر: ۸۹۳۷۹۱

به گزارش جام‌جم، چهارشنبه گذشته درگیری مرگباری در پاتوق معتادان به بازپرس ویژه قتل مشهد اعلام شد و به دنبال این گزارش، گروه بررسی صحنه جرم راهی محل شده و تحقیقات جنایی را آغاز کردند. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، مرد 28ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

یکی از شاهدان جنایت در تحقیقات عنوان کرد: مدتی قبل به یکی از دوستانمان مواد مخدر دادیم و قرار شد او پولش را برایمان بیاورد، ولی این کار را نکرد. چندبار با او تماس گرفتیم اما او پاسخ نداد. ماهم تصمیم گرفتیم او را پیدا کنیم و طلبمان را بگیریم. روز حادثه همراه مقتول و دو نفر دیگر از دوستانم، جست و جو برای یافتن پسر جوان به نام حامد را آغاز کردیم. او با اطلاع از این که ما در تعقیبش هستیم، مدام پاتوقش را تغییر می‌داد. سرانجام پاتوقش را پیدا کردیم و برای یافتن او به آنجا رفتیم. در آنجا دو نفر با ما درگیر شدند که یکی از آنها با ضربه‌های چاقو، حامد را کشت.

پس از شناسایی هویت متهم این پرونده، دستور بازداشت او صادر و متهم جوان که در خانه یکی از آشنایانش مخفی شده بود، دستگیر شد. او در تحقیقات عنوان کرد مقتول چاقو به دست داشته و می‌خواسته به او حمله کند که او در حرکتی چاقو را از دست مقتول گرفته و در دفاع از خود مرتکب قتل شده است.

متهم جوان پس از اعتراف به جنایت، در مقابل بازپرس احمدی‌نژاد و کارآگاهان جنایی به بازسازی صحنه قتل پرداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها