بهرام. الف از تهران : برای تعویض کارت ملی خود به دفتر پیشخوان دولت واقع در ( نام خیابان در دفتر روزنامه محفوظ است) مراجعه کردم. در کمال تعجب مسئول مربوط به من و بقیه مراجعه‌کنندگان گفت که برای هزینه این تعویض باید رمز دوم کارتم را در اختیار آنها قرار بدهم تا راسا از حساب‌ها پول برداشت کنند در حالی که پافشاری آنها برای افشا کردن رمز دوم کارت‌های بانکی ما، عملی غیرقانونی و برخلاف رسم رازداری بانکی است. آیا دفاتر پیشخوان دولت حق چنین درخواستی را دارند؟ تا جایی که من از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام این عمل کاملا غیرقانونی است.
کد خبر: ۸۹۲۶۷۳

یک شهروند از تهران: چراغ‌های روشنایی خیابان مهربار و کوچه‌های اطراف آن در منطقه تهران‌نو بین فلکه چایچی و اطلاعات هنگام شب قطع است و قطعی متناوب برق نیز در این منطقه مشکلات زیادی برای اهالی به وجود آورده است. از مسئولان می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

جمعی بی‌شمار از مال‌باختگان مؤسسه اعتباری ثامن‌الحجج: آیا خداپسندانه است که مؤسسه‌ای اعتباری تحت لوای نام مقدس ثامن‌الحجج، اقدام به سوءاستفاده مالی از پس‌اندازهای اقشار مختلف مردم کند؟ این موسسه مدت شش ماه است که جوابگوی مردم نیست. تقاضا داریم هر چه سریع‌تر دولت محترم به داد مالباختگان برسد و آنها را از این گرفتاری رها کند.

آقای توکلی از قائمشهر: چرا در شهر قائمشهر نه خانه سالمندان وجود دارد و نه مرکز معلولین ذهنی شبانه برای دختران؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها