یکی از مواردی که در گوشی های اندروید بسیار لذت بخش به حساب می آید امکان دلخواه سازی دستگاه است که بیشمار امکان در اختیار کاربر قرار می گیرد. صدها لانچر، هزارات والپیپر و حتی هزاران مدل آیکون دلخواه شده برای دستگاه شما.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۳
شگفت انگیزترین لوازم جانبی موبایل + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، از تمامی این دلخواه سازی ها که بگذریم داشتن لوازم جانبی متنوع هم از دیگر مزیت های گوشی های موبایل اندرویدی به حساب می آید. اینبار به بررسی جالب ترین و شگفت انگیز ترین لوازم جانبی تولید شده برای گوشی های تلفن همراه می پردازیم.

قاب گوشی با شمایل دست

این ابداع جالب در نگاه اول شاید ترسناک باشد، اما در نوع خود جالب است. تا نگاهم به این دست افتاد بی اختیار یاد دست ساختی جیمی لنیستر در Game of Thrones افتادم. در هر صورت با یک ابداع و یک ابزار جانبی موبایلی طرف هستیم که وقتی قصد پاسخ دادن به موبایلتان را دارید به گویی دستی را در دست خواهید گرفت.

با پنجه ببر صفحه گوشی را پاک کنید

خب، وقتی تمام ایرادات و مشکلات و نیاز های کاربر ها حل شده و همین تمیز ماندن صفحه نمایش مانده است. شاهد هنرنمایی های اینچنینی خواهیم بود. اگر از ماندن اثر انگشت روی صفحه نمایش گوشی موبایلتان آنچنان دل خوشی ندارید با این پنجه گرگ مانند که از الیاف نانو تهیه شده و روی یک انگشت سوار می شود می توانید صفحه گوشی موبایلتان را تمیز کنید.

گربه سیبیلوی سوار بر جک هدفون

راستش وجود این گربه در این لیست کاملا به من بستگی داشت، چرا که این گربه سیبیلو هیچ کاربردی جز احتمالا زیبایی ندارد. گربه سیبیلو روی جک هدفون گوشی موبایل شما سوار می شود و به شما نگاه می کند!
اسم دقیق و کامل این گربه Niconico Nekomura Cat Earphone Jack Plug Accessory Mustache Edition می باشد که از همین طریق می توانید ان را سفارش دهید.

منقار اردکی که سیم هدفون را برای شما نگاه می دارد

این منقار برای همراه داشتن هدفون و گره نخوردن طراحی شده اما اگر به تصاویر نگاه گنید می بینید که ابعاد این منقار واقعا بزرگ است و حمل خود آن شاید از دردسر های سیم هدفون دشوار تر باشد.
طبق مشاهدات ما و تصاویر موجود این منقار برای افرادی مناسب است که علی رغم نگه همراه داشتن هدفون می خواهند گوشی را روی میز ایستاده نگاه دارند.

قاب گوشی با شمایل گوش

این کیس گوشی، از موبایل شما یک گوش بزرگ می سازد. اگر دوست دارید نظر اطرافیان را در حین صحبت کردن با گوشی موبایل جلب کنید حتما توصیه می کنیم این کیس را برای گوشی موبایلتان تهیه کنید.

بالشی که تلفن هم می شود

ژاپنی ها ابداعات جالبی دارند، باید گفت این بالش در اصل یک ربات است، با بلوتوس به گوشی موبایل شما متصل شده و وقتی سرتان را روی آن می گذارید می توانید با طرف مقابل صحبت کنید و ساختار این بالش جوری است که احساس خواهید کرد طرف مقابل را در آغوش گرفته اید. در ضمن از آپشن های این روبات می توان به موتور داخلی ان اشاره کرد که ضربان قلب را تداعی می کند.

قاب های گوشی با شکل و شمایل غذا

به نظر شما چرا ۲ مزیت زندگی در قرن ۲۱ را با هم تلفیق نکنیم! غذاهای متنوع و گوشی های موبایل!
تصور کنید از یک گوشی موبایل استفاده می کنید که قابش شبیه نان بربری است که روی آن یک تخم مرغ نیمرو شده، ساعت ۱۱ ظهر است و صبحانه نخورده اید! بدون شک قاب گوشی را گاز خواهید زد!

کلاهی خاص برای مشاهده فیلم با گوشی موبایل

نام این کلاه جالب As-Seen-On-TV است که به شما امکان مشاهده فیلم های سینمایی را با گوشی موبایل آن چنان فراهم می کند که گویی پای تلویزیون نشسته اید!

منبع: نت نوشت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها