مردی که در قالب خریدار خودروهای مدل بالا با فروشندگان وارد معامله می‌شد و با همدستی دو برادر زن خود خودروها و پول‌های آنها را سرقت می‌کرد، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۶

به گزارش جام‌جم، 16 دی امسال، مردی با پلیس تهران تماس گرفت و از سرقت اموالش توسط افرادی در میدان آقا نور خبرداد. ماموران با حضور در محل حادثه به تحقیق از مالباخته پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: برای فروش خودروی زانتیا در روزنامه آگهی چاپ کرده بودم.

ساعاتی پیش از سرقت، خریدار به محل قرار آمد، قولنامه را نوشتیم. 20 میلیون تومان به من پرداخت کرد و قرار شد خودرو تا زمان پرداخت بقیه پول در پارکینگ بماند.

وی اضافه کرد: در حال بازگشت به خانه‌ام بودم که سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید با چاقو به من حمله کردند و 20میلیون تومان پول نقد، قولنامه فروش و مدارک خودرو و سوئیچ آن را که داخل کیفم بود، سرقت کردند. زمانی که به خود آمدم متوجه شدم سارقان، خودروی زانتیا را هم با خود برده‌اند. گمان می‌کنم خریدار با سارقان همدست باشد و اکنون به او مشکوک هستم. پس از طرح این شکایت، خریدار خودرو به عنوان تنها مظنون پرونده برای تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شد.ژ او در بازجویی‌ها مدعی بود قانونی خودرورا از شاکی خریده و ازماجرای سرقت بی‌خبر است.

در ادامه تحقیقات و با توجه به گفته‌های ضدونقیض وی، مشخص شد دو برادر زن‌های وی به نام‌های فرشید و وحید از مجرمان سابقه‌دار هستند که تصاویر آنها توسط مالباخته شناسایی و مشخص شد آنها همان سارقان فراری هستند.

آنها تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که چند روز پیش با شناسایی مخفیگاه فرشید و وحید در منطقه مشیریه 20 متری امام خمینی (ره)، آنها دستگیر شدند. در بازرسی از خانه آنها اسناد و مدارک مربوط به افراد دیگری علاوه بر مالباخته کشف شد.

متهمان اعتراف کردند ابتدا رضا به عنوان خریدار با فروشندگان خودروهای مدل‌بالا قرار گذاشته سپس دو برادر زنش سرقت را انجام می‌داد. سرهنگ کارآگاه رضا امیدی، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان روانه زندان شدند.

افرادی که در دام سارقان گرفتار شده‌اند می‌توانند با حضور در پلس آگاهی از متهمان شکایت و پرونده‌هایشان را پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها