طبق مطالعه محققان بیمارستان جانزهاپکینز مریلند، افرادی که هر روز یک فنجان چای مینوشند در مقایسه با کسانی که چای نمینوشند، ۳۵ درصد کمتر در معرض خطر حمله قلبی یا سایر مشکلات قلبی ـ عروقی قرار دارند.
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....