«پرس تی‌وی» شبکه‌ای که هر روز بیشتر دیده می‌شود

دامنه نفوذ شبکه خبری پرس تی‌وی هر روز گسترش می‌یابد و بسیاری از کارشناسان رسانه به توانمندی این شبکه در رقابت با شبکه‌های مطرح خبری اذعان دارند.
کد خبر: ۸۸۶۵۳۳

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، وب سایت «دیلی صباح» در مقاله‌ای نقش و رویکرد پرس تی وی را بررسی و این شبکه را تاثیرگذار در منطقه و جهان ارزیابی کرد.

نویسنده این مقاله با اشاره به اهمیت و تاثیر‌گذاری رسانه‌ها در معادلات جهانی آورده است تا چندی قبل این رسانه‌های غربی بودند که کنترل اخبار را در جهان در دست داشتند اما این روند در حال تغییر است .

وی در بخش دیگری از این مقاله به تاثیر‌گذاری شبکه پرس تی وی در فضای رسانه‌ای جهان اشاره کرده و آورده است ناظران آگاه به‌خوبی دریافته‌اند که «پرس تی وی» چشم‌انداز خبری قابل توجهی درخصوص منطقه و ایران ارائه می‌دهد و علاوه بر این، از پوشش مناسبی نیز در سطح جهان برخوردار است و به گزینه‌ای متفاوت برای دریافت اخبار مربوط به خاور میانه و ایران تبدیل شده است .

به اعتقاد وی، تصمیم‌سازان این رسانه با درک اهمیت رسانه و جایگاه آن، باوجود تحریم‌های سنگین علیه ایران،از پرس تی وی حمایت می‌کنند تا بتواند در دنیای رسانه‌ای حریفی دست و پا بسته نباشد.

فرمانده عملیات الجزیره برای آزادسازی استان انبار عراق نیز چندی قبل با انتشار بیانیه‌ای از خبرنگار پرس‌تی‌وی به‌خاطر حضور فعال در صحنه عملیات و پوشش کامل دستاوردهای ارتش عراق قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها