تلخ و شیرین‌های هفته گذشتــه

شوهرم بلد نیست از جملات عاشقانه استفاده کند

زن جوان وقتی دید که شوهرش از جملات عاشقانه استفاده نمی‌کند هفته گذشته راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق کرد.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۶

وی در این خصوص به قاضی گفت: آقای قاضی، شوهرم جملات محبت‌آمیز و عاشقانه به من نمی‌گوید و همیشه بدون محبت با من صحبت می‌کند. در این یک سالی که با او ازدواج کرده‌ام هیچ جمله محبت‌آمیزی از او نشنیده‌ام و حتی یک‌بار هم نشنیده‌ام که به من بگوید «دوستت دارم».

زن جوان ادامه داد:حسرت این را دارم که شوهرم برای یک‌بار هم که شده به من ابراز علاقه و از جملات عاشقانه استفاده کند؛ اما او این کار را نمی‌کند و هر بار هم به او اعتراض می‌کنم، مسخره‌ام می‌کند و می‌گوید از این جملات بلد نیست. من هم دوست دارم که شوهرم گاهی به من ابراز علاقه کند. او با رفتارش کاری کرده که احساس می‌کنم هیچ علاقه‌ای به من ندارد. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم، چون زندگی در کنار این مرد برایم غیرقابل تحمل شده است.

بعد از صحبت‌های این زن، قاضی‌ شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی

کلاهبردار اینترنتی که به مالباختگان وعده دریافت وام بانکی زودهنگام با سود اندک می‌داد، به دام افتاد.

ماموران انتظامی شهرستان لنگرود در پی اطلاع از این‌که فردی در این شهرستان با استفاده از شگردهای مختلف اینترنتی به بهانه اخذ وام‌های کم‌بهره، قربانیان خود را اغفال کرده و از این طریق پول هنگفتی به جیب می‌زند، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند. در تحقیقات، صحت ماجرا تائید شد و بررسی‌ها برای دستگیری متهم 43 ساله ادامه داشت تا این‌که ماموران دریافتند مرد کلاهبردار در یکی از کافی‌نت‌های شهر درصدد اجرای نقشه کلاهبرداری دیگری است. به این ترتیب متهم جوان دستگیر شد و به کلاهبرداری‌هایش اعتراف کرد. او به پلیس گفت: به بهانه دادن وام با سود پایین و این‌که فقط 5 درصد وام را برای خود برمی‌دارم، جویندگان وام را فریب می‌دادم. مالباختگان نیز غافل از نقشه‌ای که در سر داشتم، پول‌هایشان را برای افتتاح حساب، به حسابم واریز می‌کردند.

انهدام باند سارقان مسلح در زاهدان

هشت عضو یک باند که مسلحانه به مغازه‌ها، خانه‌ها و آرایشگاه‌های زنانه دستبرد می‌زدند، دستگیر شدند.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی،رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در این باره گفت : از چندی پیش سرقت‌های مسلحانه مربوط به خانه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و مغازه‌ها به پلیس گزارش می‌شد. تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان فراری ادامه داشت تا این که ماموران ردپای هشت عضو یک باند حرفه‌ای را در این باره به دست آوردند. جستجو برای دستگیری آنها ادامه داشت تا این‌که متهمان یکی پس از دیگری دستگیر شدند. از مخفیگاه سارقان چند قبضه سلاح گرم و چند قطعه طلا و گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد متهمان سابقه سرقت و اعتیاد داشته‌اند تاکنون به 15 فقره دزدی اعتراف کرده‌اند.

اهدای زندگی

ابراهیم خالقی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که قلب، کلیه‌ها و کبد مرد 40 ساله‌ای که به دلیل سکته مغزی به کما رفته بود، پس از تائید مرگ مغزی از سوی تیم اهدای عضو، بخشیده شد، گفت: قلب او به دختری 13 ساله زندگی بخشید.

مرگ با تریاک

مسئول نمایندگی جمعیت امام‌علی(ع) در مشهد از فوت نوزاد سه‌ماهه‌ای در بیمارستان امام‌رضا(ع) مشهد به دلیل خوراندن شیره تریاک توسط ‌خانواده خبر داد.

منیره، کودک سه‌ماهه خانواده‌ای بود که 11 فرزند داشتند. این نوزاد که هرروز به همراه مادری که یک روز از خماری و یک روز دیگر از نشئگی چرت می‌زده، در چهارراه‌های شهر گدایی می‌کرده است. تمام طول روز با صورتی پف‌کرده و بیهوش و بی‌رمق در آغوش مادر می‌خوابیده و خواهر کوچک‌ترش نیز پابرهنه درحالی‌ که گوشه چادر مادر را چنگ می‌زده برای خودرو‌ها دست تکان می‌داده تا کسی پولی نصیبش کند. اما همه اینها برای منیره 15 بهمن تمام می‌شود. درست در نیمه‌شب 15 بهمن‌ماه، کودک سه ماهه بعد از تشنج‌های پی‌درپی در اثر خوراندن بیش‌ازحد تریاک به او در بیمارستان امام‌رضا(ع) فوت می‌کند.

ناکامی قاچاقچیان در دریا

با دستگیری قاچاقچیان موادمخدر در دریا 395 کیلو موادمخدر از آنها کشف شد.

سرهنگ علی میرشمسی، فرمانده دریابانی استان هرمزگان در این باره گفت: ماموران دریابانی میناب اطلاعاتی به دست آوردند که نشان می‌داد یک گروه از قاچاقچیان قصد دارند صدها کیلو مواد مخدر را به داخل کشورمنتقل کنند.

تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت تا این که شامگاه چهارشنبه با مشاهده قایق قاچاقچیان در رادارهای مراقبتی، دریابانان با شناورهای تندرو به تعقیب آنان پرداختند.

ماموران به سمت آنها شلیک کردند و درگیری مسلحانه میان ماموران و قاچاقچیان دردریا ادامه داشت تا این‌که موفق به دستگیری متهمان شدند. در این مرحله دو متهم دستگیر شدند و 395 کیلو گرم مواد مخدر از جمله هروئین، حشیش و تریاک را کشف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها