قاچاقچی حرفه‌ای که با همدستی اعضای باند خود در زمینه خرید و فروش موادمخدر به پول‌شویی 12 میلیارد تومانی دست زده بودند، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۳

به گزارش جام‌جم، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس در این باره گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی از اوایل مهر امسال تحقیقات روی این پرونده پول‌شویی و دستگیری متهمان را آغاز کردند تا این که چندی پیش ردپای 15 نفر را به دست آوردند تا این که پس از هماهنگی قضایی شش نفر از آنها در استان فارس و بقیه متهمان را در استان‌های شرقی کشور شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی سوابق متهمان این پرونده، مشخص شد برخی آنها دارای سابقه کیفری در زمینه خریدوفروش و قاچاق مواد مخدر هستند. در ادامه تحقیقات پلیسی سرکرده باند که به اتهام حمل، نگهداری و خریدوفروش دو تن و 500 کیلوگرم مواد مخدر تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی استان فارس بود همراه یکی از اشرار سابقه‌دار منطقه شرق کشور در شیراز، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: اعضای این باند 12 میلیارد تومان پول‌شویی از طریق معامله مواد مخدر انجام داده‌اند که همگی با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها