در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
فریبرز حمیدی درگفتوگو با تسنیم افزود: از سال 92 راهنمای طراحی و تدوین فعالیتهای نوروزی مدارس را طراحی کردیم که درآن بر طراحی فعالیتهایی همچون انشانویسی، گفتوگو، کتابخوانی، آشنایی با آداب و رسوم و پیشینههای فرهنگی تأکید شده است. وی با بیان این که معلمان دوره ابتدایی از ابتدای دی ماه فعالیتهای نوروزی را بر همین مبنا طراحی کردهاند، ادامه داد: تقویت مهارتهای یادگیری در محیط طبیعی و تقویت مهارتهای زندگی به عنوان مکمل برنامههای درسی از جمله فعالیتهای یادگیری دانشآموزان در نوروز است.
حمیدی بیان کرد: دانشآموزان فعالیتهای یادگیری را در قالب گزارش از آداب و رسوم محلی، کاردستی، مصاحبه، نقاشی، ساخت وسیله، تهیه گزارش، تهیه فیلم و عکس و کتابخوانی انجام میدهند. همچنین فعالیتهای یادگیری باید متناسب با علایق دانشآموزان باشد و بعد از انجام فعالیت، خودارزیابی توسط دانشآموز و دگرارزیابی توسط خانواده و معلم صورت بگیرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران درباره ویژگی فعالیتهای یادگیری دانشآموزان در نوروز عنوان کرد: لذتبخش بودن، تقویت فنون پرسشگری، توجه به روش تحقیق، تصمیمگیری و تفکر نقادانه از ویژگی فعالیتهای یادگیری دانشآموزان در نوروز است.
به گفته وی، از 15 تا 27 فروردین95 معلمان بازخوردهایی از فعالیتهای یادگیری دانـشآموزان در زمینـــه خاطرهنویسی و سفرنامهنویسی ارائه میکنند و در مدارس نیز نمایشگاهی از بهترین فعالیتهای یادگیری دانشآموزان برگزار خواهد شد.
در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به ایران مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
علی برکه از رهبران حماس در گفتوگو با «جامجم»:
گفتوگوی «جامجم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر
یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با جام جم آنلاین:
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد