با نفوذ سامانه بارشی از سمت نوار غربی در ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب بارش باران و برف، وزش باد، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۰۹۹
بارش برف و باران در نیمه غربی کشور

به گزارش جام جم آنلاین، براساس نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی، امروز در جنوب و جنوب شرق کشور بارش پراکنده باران ادامه دارد.

‌با نفوذ سامانه بارشی از سمت نوار غربی، در 24 ساعت آینده برای استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب بارش باران و برف، وزش باد، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه با همراهی جریانات سرد شمالی با این سامانه در استان‌های واقع در سواحل خزر و شمال‌شرق کشور بارش برف و باران و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود و از شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور به تدریج کاسته خواهد شد؛ به علت حرکت شرقی این سامانه بارش باران و برف و گاهی رعد و برق در مناطق مرکز شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری خلیج فارس مواج است همچنین با توجه به وزش باد جنوبی در عراق و شمال عربستان و تشکیل توده گرد و غبار انتظار می‌رود، در ساعات آینده این توده نواحی جنوب غرب ایران را به طور موقت تحت تاثیر قرار دهد که امشب از غلظت آن کاسته می‌شود.

آسمان استان تهران روز آینده ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف، گاهی وزش باد و نیز غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 17 درجه و 9 درجه خواهد بود؛ همچنین آسمان این استان روز دوشنبه هفته جاری نیمه ابری با وزش باد شدید در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

در 24 ساعت آینده استان‌های چهارمحال و بختیاری و اردبیل با دمای یک درجه زیر صفر سردترین استان‌های کشور و استان‌های هرمزگان با دمای 30 درجه بالای صفر و خوزستان با دمای 27 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور خواهند بود.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها