آغاز عرضه انحصاری آنتی‌ویروس بومی

در دنیا معمولا تولید محصولات از فروش جداست؛ تولیدکننده آنتی‌ویروس بومی‌ نیز تصمیم گرفته‌ از یک بازوی بازرگانی قوی برای فروش، توزیع و مدیریت بازار محصول خود که از سال 92 عرضه شده، کمک بگیرد.
کد خبر: ۸۸۴۶۴۶

بر همین اساس شرکت دانش‌بنیان امن‌پرداز به‌عنوان تولیدکننده آنتی‌ویروس بومی پادویش از این پس تمرکز خود را روی تولید می‌گذارد و مدیریت بازار را به پارس آتنا دژ که یک مجموعه تخصصی فعال در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات است، واگذار می‌کند.

پادویش، یک آنتی‌ویروس کاملا بومی است که برخلاف بعضی محصولات مشابه دیگر براساس یک محصول متن باز (Open Source) یا خریداری شده ساخته نشده، بلکه صفر تا صد آن را پژوهشگران کشورمان تولید کرده‌اند.

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد در حالی که آنتی‌ویروس‌های مختلف و قوی در دنیا وجود دارد که کاربران ایرانی از آنها استفاده می‌کنند، چرا بهتر است از یک آنتی‌ویروس بومی استفاده کنیم؟ در پاسخ باید گفت بسیاری از تهدیدات امنیتی که در منطقه به وجود می‌آید، گاهی برای مدت طولانی ناشناخته می‌مانند یا آنتی‌ویروس‌های خارجی عکس‌العمل سریعی به آنها نشان نمی‌دهند، بنابراین به وجود افرادی که فضای مجازی را مدام پایش کنند و آنتی‌ویروس بومی برای مقابله با تهدیدات ارائه کنند، نیاز است.

آنتی‌ویروس بومی پادویش در حال حاضر بیش از 300 هزار کاربر فعال دارد و محصول جدید آن بزودی در دو نسخه خانگی و سازمانی ارائه می‌شود که با ویندوز 10 نیز سازگار است. نسخه جدید اندروید این آنتی‌ویروس رایگان است؛ اما با پرداخت‌های درون برنامه‌ای می‌توانید از امکانات بیشتری استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها