هفتم اسفند فرصتی با ارزش برای تبلور عظمت و بزرگی مردم غیور ایران اسلامی است. در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برآنیم تا کنار هم و به کمک یکدیگر، جلوه‌ای زیبا از هوشیاری ملت بزرگمان را به جهانیان عرضه کنیم.
کد خبر: ۸۸۴۵۵۹

اینک پس از موفقیت‌های چشمگیر نظام در تفوق بر قدرت‌های جهانی در پرونده هسته‌ای، نوبت به خلق حماسه و افتخارآفرینی تازه‌ای رسیده است.

انتخابات، عرصه ظهور جمهوریت نظام است و از طریق آن می‌توان پایه‌های مقبولیت و استحکام حکومت را تقویت کرد. اینک می‌خواهیم با مشارکت جدی و فعال در این دو انتخابات مهم، نقش خطیر خود را در آبادانی کشورمان به نمایش بگذاریم.

آنچه مهم است، توجه کامل به توصیه رهبر معظم انقلاب و آن حضور همگانی و مشارکت حداکثری است. روشن است که دوستداران وطن و علاقه‌مندان به آرمان‌های انقلاب، رسالت تاریخی خود را در این مرحله‌ حساس نیز همچون گذشته ایفا خواهند کرد.

در تاریخ درخشان انقلاب، مردم افتخارآفرین ایران اسلامی هیچ‌گاه به صندوق‌های رای پشت نکرده‌اند و همواره خود را در تعیین سرنوشتشان سهیم می‌دانند. امروز، ایران اسلامی بیش از هر زمان به اتحاد و انسجام ملی نیاز دارد.

عرصه‌ انتخابات فرصتی بی‌بدیل را فراهم می‌آورد تا این یکپارچگی و یکدلی به ظهور و بروز برسد. تردیدی ندارم که روز جمعه آحاد ملت ایران، حماسه‌ای بزرگ و تاریخی را رقم خواهند زد و پاسخی قاطع به تمام بدخواهان و دشمنان قسم‌خورده مُلک و ملت خواهند داد.

از یکایک مردم عزیز ایران اسلامی و بویژه شهروندان استان تهران دعوت می‌کنم تا در جلوه گاه اقتدار میهن اسلامی‌مان، یعنی انتخابات روز جمعه 7 اسفند، حضوری چشمگیر و بهنگام یابند و با رای ارزشمند و اثرگذار خود، زمینه‌ساز تحکیم مبانی و پایه‌های مقدس نظام، انقلاب و کشور باشند و راه را برای مدیریت هرچه بهتر کشور در عرصه‌های اجرایی و تقنینی و همچنین تقویت جایگاه رفیع رهبری هموار کنند.

وعده‌ ما روز جمعه، 7 اسفند، پای صندوق‌های رأی.

سیدحسین هاشمی

استاندار تهران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها