3 سوال از معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان

شهریان: از همه المپیکی‌ها حمایت می‌کنیم

با توجه به بروز مشکلاتی در رشته‌های قایقرانی و تیراندازی بانوان و همین‌طور نزدیک شدن به پایان فرصت تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی بسکتبال برای تائید پوشش بازیکنان مسلمان 3 سوال کلیدی از رباب شهریان، معاون وزیر ورزش و جوانان در امور بانوان پرسیده شد که پاسخ‌های آن در زیر می‌آید:
کد خبر: ۸۸۳۱۶۹

1ـ اختلافات در قایقرانی...

من پیگیر مشکلات ملی‌پوشان هستم، اما
از نظر من باید مشکلات در درون فدراسیون حل شود. از نظر من برخورد خوبی صورت نگرفت، زیرا نباید موضوع به بیرون درز می‌کرد. من اعتقاد به این نوع برخوردها از سوی ورزشکاران و مسئولان ندارم. بهترین مسیر برای حل موضوعات خود فدراسیون قایقرانی است.

2ـ فرصت فدراسیون جهانی بسکتبال برای تائید پوشش بازیکنان مسلمان...

فدراسیون بسکتبال ایران به دنبال جلب نظر فدراسیون جهانی رویدادی را در ترکیه برای بانوان در نظر گرفت که مسابقه خوبی بود. قرار بود تا پایان سال در یکی از استان‌های مرزی ر‌قا‌بتی با کشورهای هم مرز داشته باشند که هنوز محقق نشده است. این ر‌قا‌بت قرار است در یکی از استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان برگزار شود، زیرا این استان‌ها با کشورهای همجوار تفاهمنامه دارند و می‌توان کشورهای هم‌مرز را براحتی دعوت کرد.

3ـ مشکل تجهیزات در تیراندازی...

مشکلات فدراسیون تیراندازی تنها خاص بانوان نیست. البته بانوان تیرانداز برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند، حالا در آستانه المپیک هستیم و چهار بانوی ایرانی سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند. ما از همه ورزشکاران المپیکی حمایت می‌کنیم تا در شرایط مناسب تمرین کنند. چندی پیش بازدیدی از فدراسیون تیراندازی داشتم و پای صحبت تیراندازان نشستم. چالش‌هایی را مطرح کردند که سعی داریم آنها را برطرف کنیم. مطمئنا وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به حل مشکلات تیراندازی کمک خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها