داور تخصصی بخش موسیقی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: توجه به هنر موسیقی در دانشگاه‌ها ضروری است.
کد خبر: ۸۷۹۷۹۹
لزوم توجه به هنر موسیقی در دانشگاه ها

به گزارش جام جم نوا به نقل از مهر، سالار عقیلی با بیان این مطلب افزود: این موضوع که بخش موسیقی برای نخستین بار در هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور قرار گرفته و نشان از اهمیت توجه و جایگاه این هنر میان دست اندرکاران برگزاری جشنواره است.

وی ادامه داد: مسئولیت کشف استعدادهای گروه های موسیقی راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره فرهنگی به من سپرده شده و از این بابت خرسندم.

عقیلی با اشاره به اینکه خلایی در هنر موسیقی در دانشگاه ها دیده می شود‏ ‏‏اظهار کرد: توجه به استعدادها و هنرنمایی دانشجویان همه رشته های تحصیلی مهم است و باید این خلا از بین رود زیرا همانطور که آنان سرمایه های کشور هستند توجه به هنر نیز مهم است.

وی تاکید کرد: کشور ما در آینده به هنرمندان خوبی مانند موزیسین ها نیز نیاز دارد و باید به خوبی تربیت شوند.

اجراهای بخش های هنری، ادبی و مجازی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور از ۱۷ بهمن در حوزه هنری آغاز شده است و تا ۲۰ بهمن ادامه دارد.

این جشنواره با اهداف تقویت فضای فرهنگی و هنری در دانشگاهها -توسعه و مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی و هنری - ایجادبستری برای بروز و ظهور استعدادهای هنری دانشجویان و ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها