پیام‌های خودتان را به شماره 300011219 پیامک بزنید تا در صفحه پیامک‌های چاردیواری منتشر شوند.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۲

نرگس عباسی از اراک: حتی باد هم مسیر رفتنت را تغییر نمی‌دهد؛ حتی اگر بگویم که برو و بگویم تو بمان. باور کن از خودت هم خسته‌ترم. تو می‌روی بدون این‌که منتظرم بمانی، حتی برای یک لحظه؛ و می‌شنیدم وقتی که به خدا می‌گفتی از تنفس زمین بیاری. من هم بیزارم باور کن. تو بایست، تو منتظرم باش، تا بدون تو نفس بکشم. جسم من تا کجا بدون من؟ خسته نمی‌شوی از این‌که با تو نیستم؟ تو قدم می‌زنی، تو می‌روی، تو می‌خندی و نمی‌دانی روحی نداری که ضربان احساست شدت بگیرد.

ستار حویزاوی از اهواز: سر از سنگینی راه تو به بیراهه رسیدم. از اوج لذت ره جام را مملو از خونابه دیدم.

سیده مینا موسوی از دورود: آنچه از سرگذشت، شد سرگذشت/ حیف بی‌دقت گذشت... اما گذشت/ تا که خواستیم یک دو روزی فکر کنیم/ بر در خانه نوشتند درگذشت.

مریم ملکوتی از اصفهان: تولد انسان روشن شدن کبریتی است و مرگش خاموشی آن. بنگر در این فاصله چه کردی؟ گرما بخشیدی یا سوزاندی؟

بدون نام: در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن‌هایی که فقط پاهایم را از من گرفت. در حالی که فقط ایستاده بودم. چه غصه‌هایی که فقط سپیدی موهایم شد در حالی که قصه‌ای کودکانه بیش نبود.

سمیه جوانبخت از اسلامشهر: تمام مطالب چاردیواری خوب و آموزنده هستند مخصوصاً آشپزخونه، خانه هنر، خانه کودک. من همیشه به کسانی که می‌خوان چیزی یاد بگیرن چاردیواری رو معرفی می‌کنم.

زیبا از آبادان غبارآلود: ما دلمون خوش بود دلنوشته‌هامون توی لپ‌تاپ یا توی دفتر نمی‌پوسن و یه پاسخگوی عزیزی هست که می‌خونه و نظر می‌ده درباره‌شون. ولی حالا جای صفحه بروبچه‌ها واقعاً خالیه. من دیگه دستم به نوشتن نمی‌ره. پاسخگویم آرزوست.

رؤیا از کیش: من فقط می‌گم دل نشکنین، حرفاتون رو با نیش و کنایه نزنین. دوپهلو حرف نزنین. حرفای مثل زهر رو با خنده تحویل طرف ندین. چیه؟ فکر کردین طرف چون متانت داره و با لبخندی می‌گذره از موضوع یعنی نفهمیده؟ نکنین جانم، دل کسی رو نشکنین.

ص. احمدوند از نهاوند: من عاشق آن دمم که ساقی آمد/ لب زد به شراب ناب و ناجی آمد/ توفان‌زده‌ام مرا پناهی بفرست/ دل در بر و معشوقه به کامی آمد.

بدون نام: لطفاً از پودر پروتئین یا ویتامین دی و مضرات یا فواید آن بنویسید. پسرم 16 ساله است و 2 سال است که به باشگاه می‌رود. بیشتر بچه‌ها آنجا پودر پروتئین مصرف می‌کنند حتی کم‌سن‌تر از خودش. می‌گوید زورشان خیلی زیاد شده. من هم می‌خواهم بخورم اما من نمی‌گذارم و می‌ترسم. راه‌های جایگزین آن را با مواد غذایی لطفاً معرفی کنید.

مسعود ایوبی از انزلی: وقتی حرف راست می‌زنید فقط انسان‌هایی از دستتان عصبانی می‌شوند که زندگیشان بر دروغ استوار است.

مهدی ایمری از گنبد: گاهی سکوت می‌کنی چون این‌قدر رنجیده‌ای که نمی‌خواهی حرف بزنی.

محمدرضا دولتیان از خرم‌آباد: ویژه‌نامه چاردیواری از نظر من یک خانواده کامل است. چون تمام فاکتورهای یک زندگی ایده‌ال در آن گنجانده شده است: بررسی رفتار پدر و مادران در برخورد درست و دور از تنش با فرزندان، کندوکاو از نظر روانشناسی، داشتن یک تغذیه سالم از نظر متابولیستی و در پایان یاد دادن هنر آشپزی به خانم‌های کدبانو و خواص میوه‌ها و مضر بودن بعضی از غذاها و مشاوره و راهنمایی تیپ جوان در انتخاب راه درست زندگی کردن.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها