هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال

تساوی پرسپولیس و سپاهان در یک بازی جذاب

نورمحمدی؛ همه دوست دارند از پرسپولیس انتقاد کنند

شانس خوبی برای قهرمانی داریم

کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: «4 گلر خیلی خوب داریم که هر کدام آنها می‌توانند به‌خوبی از دروازه تیم محافظت کنند، با حضور این 4 دروازه بان خیالمان از بابت ضعف در این نقطه راحت شد.»
کد خبر: ۸۷۸۳۵۹
شانس خوبی برای قهرمانی داریم

سایت جام جم ورزشی ، رضا نورمحمدی درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: «بازی سختی در پیش داریم اما تیم ما از همه نظر آماده شکست سپاهان در این دیدار حساس است. می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار فاصله امتیازی مان با صدر جدول را کمتر کنیم به همین دلیل این بازی برای ما 6 امتیازی است.»

وی ادامه داد: «تعطیلات نیم فصل برای ما خوب بود چرا که خواسته‌های مورد نظر کادر فنی اجرا شد و در جام شهدا حضور یافتیم و دو بازی خوب مقابل تیم‌های سایپا و صبا برگزار کردیم. از نظر کادر فنی به تیمی کامل تبدیل شدیم و خدا را شکر در نیم فصل هم تاحدودی با جذب بازیکنان نقاط ضعف مان برطرف شده است و برای حضور در لیگ کاملاً آماده‌ایم.»

کاپیتان پرسپولیس درباره صدومیت برخی بازیکنان تیم گفت: «خوشبختانه نفرات جایگزین وضعیت مناسبی دارند به همین دلیل چندان نگران غیبت بازیکنان اصلی نیستیم. 4 گلر خیلی خوب داریم که هر کدام آنها می‌توانند به‌خوبی از دروازه تیم محافظت کنند، با حضور این 4 دروازه بان خیالمان از بابت ضعف در این نقطه راحت شد.»

وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم به خصوص در فینال جام شهدا شد، اظهار داشت: «مسابقات جام شهدا برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت، هدف برانکو این بود که در جام شهدا از تمامی بازیکنان استفاده کند و این گونه هم شد. از نظر من جام شهدا برای ما و 3 تیم دیگری که در این مسابقات شرکت کردند، خوب بود..»

نورمحمدی ادامه داد: «مسابقات جام شهدا با دوره بدنسازی ما همزمان شد به این دلیل پرسپولیس واقعی در جام شهدا دیده نشد، متأسفانه همه دوست دارند از پرسپولیس انتقاد کنند در حالی که واقعاً ما 2 بازی زیبا به نمایش گذاشتیم و اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم قهرمان شویم اما این گونه نشد.»

وی تاکید کرد: «شرایط لیگ برای ما متفاوت است، نباید همانند بازی‌های گذشته خیلی راحت امتیاز از دست بدهیم، 4 دیدار سخت در پیش داریم که تک تک این 4 دیدار برای ما حساسیت بالایی دارد. نگاه ما به بالای جدول است و با توجه به شرایط تیم و وضعیت جدول شانس خوبی برای قهرمانی داریم.»

نورمحمدی در خصوص تماشای رایگان این دیدار در سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی بیان داشت: «هواداران تا اینجا خیلی خوب از ما حمایت کردند و امیدوارم که این موضوع ادامه داشته باشد. پرسپولیس در تمامی دیدارهای خود خیلی خوب ظاهر شد و بازی‌های تماشاگرپسندی به نمایش گذاشت. این تصمیم مدیران جهت جذب تماشاگران بسیار شایسته و قابل قدردانی است.»

او در خصوص اتفاق تلخی که باعث شد کاپیتان اول پرسپولیس شود اینگونه توضیح می‌دهد: «همیشه با افتخار پشت سر هادی وارد زمین می‌شدم این کاش او زنده بود من با او رابطه خانوادگی داشتم و بعد از فوت آن مرحوم از لحاظ روحی – روانی دچار مشکل شدم، دوست نداشتم این گونه کاپیتان پرسپولیس شوم، در حال حاضر هم بین من و محسن بنگر هیچ تفاوتی وجود ندارد و هر دو سعی می‌کنیم به گونه‌ای خلاء نبود هادی را پر کنیم، هر کس که بازوبند را می‌بندد وظایفش بیشتر می شود و باید با داور صحبت کند. من در نخستین بازی که بعد از فوت هادی انجام دادیم مقابل صبا از زمین بازی اخراج شدم و بعد از آن بازی حرف‌هایی شنیدم که واقعا ناراحت کننده بود و به هیچ دوست ندارم در مورد آنها صحبت کنم اما دلم شکست.»

کاپیتان پرسپولیس در ادامه در خصوص احتمال حضورش در تیم ملی فوتبال نیز گفت: «به تیم‌ملی فکر می‌کنم. همیشه برای رسیدن به آن همه تلاشم را کرده‌ام چه زمانی که در راه‌آهن بودم و چه این چند ساله با پرسپولیس. اما مربیگری سلیقه‌ای است و نمی‌شود در این مورد چندان کاری کرد. شاید سن من برای لژیونر شدن گذشته باشد، اما هر وقت کی‌روش صلاح بداند با همه وجود در خدمت تیم‌ملی فوتبال هستم.»

نورمحمدی همچنین عنوان کرد: «به نظر من سال پیش مدیریت در آن زمان در خصوص خروج دایی از پرسپولیس عجله کرد و تغییرات به نفع تیم نبود، اما با توجه به این که برانکو از اواخر فصل گذشته به تیم ما اضافه شد شناخت خوبی داشت، نوع بازی پرسپولیس و هجومی بودن آن نشان می‌دهد، برانکو سوار کار است و من معتقدم او می‌تواند پرسپولیس را به جام برساند و اگر اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل دوم رخ ندهد به امید خدا با کسب پیروزی‌های متوالی مزد زحمات‌مان با برانکو را خواهیم گرفت.»

نورمحمدی در سالروز دربی معروف سال 90 نیز گفت: «همیشه از آن دربی 3 بر 2 به عنوان شیرین‌ترین خاطره‌ام در پرسپولیس یاد می‌کنم، در آن زمان تیم ما وضعیت چندان مساعدی نداشت و بالعکس استقلال یکی از شانس‌های قهرمانی، دنیزلی از بازیکنان خواست تا با یک بازی خوب موجب غرور هواداران شویم. بازی را به مراتب بهتر از استقلال شروع کردیم اما برخلاف جهت بازی گل اول را خوردیم، زمانی که در نیمه دوم گل دوم را نیز دریافت کردیم. وقتی اولادی اخراج شد واقعا ترسیدم و به مجتبی شیری گفتم کی دقیقه 90 می‌شود، اما تعویض‌های دنیزلی و ورود مهدوی‌کیا و ایمون زائد همه‌چیز را تغییر داد، استقلالی‌ها کار را تمام شده می‌دانستند اما خبر نداشتند ایمون زائد قرار است چه کار کند، خدا را شکر یکی از شیرین‌ترین بردهای تاریخ دربی بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها