پسر جوان که برای یکشبه پولدار شدن نقشه قتل صاحبکارش را اجرا کرده بود، پس از دستگیری لب به اعتراف گشود.
کد خبر: ۸۷۷۹۰۸

به گزارش جام‌جم، اوایل آذر سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس شهرستان داراب از ناپدید شدن مرموز همسرش خبر داد. این زن در شکایتش گفت: شوهرم یکی از باغداران معروف داراب است که دیروز با برداشتن پول از خانه راهی باغ شد و دیگر بازنگشت. چون همسرم پول زیادی همراه داشت، تصور می‌کنم اتفاق بدی برایش افتاده است.

پس از این شکایت تیمی از ماموران پلیس با دستور سرهنگ سیروس حیدری، رئیس پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند اما هیچ ردی از پیرمرد به دست نیامد.

از سوی دیگر در تحقیقات پلیسی مشخص شد، مردی به نام سهیل در باغ پیرمرد مشغول کار بوده که همزمان با ناپدید شدن این مرد، او هم ناپدید شده بود. همچنین سهیل آخرین بار با تلفن همراه پیرمرد باغدار تماس گرفته بود.

در ادامه تحقیقات، جسد پیرمرد در حالی که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود کشف شد. معاینات پزشکی قانونی نشان می‌داد، این پیرمرد همزمان با ناپدید شدنش با شلیک چند گلوله به قتل رسیده بود. با توجه به این که مقتول روز حادثه پول زیادی همراه داشت، کارآگاهان فرضیه قتل با انگیزه سرقت را مطرح کردند.

تجسس برای دستگیری سهیل ادامه داشت تا این‌که ماموران متهم فراری را دستگیر کردند که او پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول همیشه پول زیادی همراه داشت و این موضوع مرا وسوسه کرد تا اورابه قتل برسانم و پولدار شوم. موضوع را با یکی از دوستانم در میان گذاشتم و او قبول کرد به من کمک کند. روز حادثه پیرمرد در حالی که پول زیادی همراه داشت به باغ آمد که او را به قتل رساندیم. بعد هم جسد را مخفی و با برداشتن پول هایش فرار کردیم.

متهمان پس از اعتراف به این جنایت با قرار قانونی روانه زندان شدند.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت از سوی دو متهم به قتل، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال شد تا متهمان پای میز محاکمه قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها