یکی از مسئولان به وزیر ورزش پیشنهاد داده است که مدیر روابط عمومی وزارتخانه را به شیوه احمدی نژاد روی هوا برکنار کند!
کد خبر: ۸۷۷۶۶۸
پیشنهاد عجیب به وزیر ورزش: مدیرت را روی هوا برکنار کن!

سفر مازیار ناظمی، مجری تلویزیون و رییس روابط عمومی وزارت ورزش به آمریکا که به همراه تیم ملی تیروکمان صورت گرفته بازتاب زیادی در رسانه های مختلف داشته است.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از تابناک ورزشی، ناظمی که رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان است برای چندمین بار با تیروکمان راهی سفرهای خارجی شده که همین امر حواشی را برای وزارت ورزش بوجود آمده و باعث انتقادهای فراوان از وزیر شده است.

با این حال مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان روز شنبه در مصاحبه ای تاکید کرد که ناظمی به عنوان نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان راهی این سفر طولانی شده است و مشکلی از این بابت نیست. گویا با سفر ناظمی در اخرین لحظات مخالفت می شود اما به دلیل عدم موافقت با ویزای نماینده اصلی حراست، تصمیم گرفته می شود که ناظمی با توجه به انجام مراحل اخذ ویزا، بعنوان نماینده حراست اعزام شود.

با این حال اما این مصاحبه هم نتوانسته از حجم انتقادات به وزارت ورزش کم کند. گفته می شود که وزیر ورزش که خودش به سفرهای خارجی زیادی نمی رود و اعتقادی هم به این کار ندارد، چندان موافق سفر ناظمی به ینگه دنیا نبوده اما وی کارهای اداری اش را انجام داده و رفته است.

به دنبال این اتفاق یکی از مدیران ورزشی به محمود گودرزی پیشنهاد داده که مازیار ناظمی را به سبک احمدی نژاد روی هوا برکنار کند و اجازه نشستن هواپیمایش بر زمین را هم ندهد تا درس عبرتی شود برای سایر مدیران!

البته محمود گودرزی که وزیری آرام و کم حاشیه است هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده و بعید است با مازیار ناظمی چنین برخوردی تندی انجام دهد. گفته می شود حتی اگر تصمیم به قطع همکاری با مدیر روابط عمومی باشد، به شکلی کاملا دوستانه و با استانداردهای دولت روحانی اینکار انجام خواهد شد که اصل این موضوع هم هنوز تایید نشده است.
ناظمی ماه گذشته بر سر ماجرای اعتراض یکی از کارمندان جانباز وزارت ورزش در یکی از مراسم ها علیه وزیر، با شایعه قهر مواجه شده بود و حالا بار دیگر خودش سوژه اخبار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها