قتل پیرمرد با ادعای فرمانروایی زمین

«من فرمانروای زمین هستم. راز خود را به پیرمرد گفتم، اما او مسخره‌ام کرد و مجبور شدم با چاقو به او حمله کنم.» این بخشی از اعترافات پسر جوانی است که به اتهام قتل پیرمردی در شهریار دستگیر شده است.
کد خبر: ۸۷۷۲۰۱

به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی دی امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان شهریار تماس گرفت و از زخمی شدن مرد سالخورده همسایه‌شان در یکی از مجتمع‌های این شهر خبر داد.

ماموران با حضور در محل درگیری با پیکر غرق در خون مرد سالخورده مواجه شدند.

در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد، آنها هم نمی‌دانند مرد سالخورده را چه کسی مجروح کرده است. او تنها زندگی می‌کرده و فرزندانش به خانه‌اش می‌آمدند و کارهای پدرشان را انجام می‌دادند.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و شناسایی خانواده مرد زخمی، آنها نیز در تحقیقات گفتند پدرشان با کسی اختلاف نداشته است. با دستور بازپرس اصغر احمدی، رئیس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران جست‌وجو برای یافتن ضارب فراری را ادامه دادند تا این که چند روز پس از وقوع این حادثه، مرد سالخورده تسلیم مرگ شد.

با مرگ مرد سالخورده روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد، همزمان با مرگ این مرد یکی از ساکنان خانه به طرز مرموزی ناپدید شده است.

این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روز پنجشنبه شناسایی و دستگیر شد. او با انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرد و گفت: چند روز قبل موجودات فضایی به من اعلام کردند، به عنوان فرمانروای جهان انتخاب شده‌ام. این موضوع را به خانواده‌ام گفتم اما آنها باور نکردند. مقتول همسایه‌مان بود و گاهی به دیدنش می‌رفتم. روز حادثه او را در راه پله دیدم و موضوع انتخابم به عنوان فروانروای جهان را مطرح کردم. او بدون توجه به حرف‌هایم، مرا مسخره کرد. من هم با او دعوا کردم و به خانه‌اش رفت. من عصبانی شدم و با برداشتن چاقوی آشپزخانه به خانه‌اش رفتم و پس از این که در را باز کرد، وارد شده و او را با ضربه چاقو زخمی کردم که بعد از چند روز فوت کرد.

با توجه به اظهارات متهم، او با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد تا از نظر سلامت روانی معاینه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها