در این گزارش می خواهیم شما را با یک ترفند آشنا کنیم که بدون نیاز رفتن به برنامه ماشین حساب و در کوتاه ترین زمان ممکن، بتوانید محاسبات ریاضی ساده خود را در صفحه برنامه‌های آیفونتان انجام دهید.
کد خبر: ۸۷۷۰۶۸
کشف ماشین حساب مخفی در آیفون

به گزارش جام جم کلیک ، هر تلفن همراهی مجهز به یک برنامه ماشین حساب است. حتی تلفن‌های بسیار قدیمی نیز حداقل حاوی یک ماشین حساب هستند.

علاوه بر ماشین حساب‌هایی که به صورت پیشفرض بر روی هر تلفن هوشمندی نصب هستند، شما این قابلیت را خواهید داشت تا برنامه‌های دیگری نیز بر روی آنها نصب کرده و یا در تلفن‌های اندرویدی از آنها به عنوان یک ویجت در صفحه اصلی و در سریعترین حالت ممکن استفاده کرد.

اما همانطور که می‌دانید تلفن‌هایی با سیستم عامل iOS فاقد صفحه اصلی می‌باشند و شما بر خلاف تلفن‌های اندرویدی، تنها به یک صفحه برنامه ها دسترسی خواهید داشت.

در این گزارش قصد داریم تا شما را با یک ترفند آشنا کنیم که بدون نیاز رفتن به برنامه ماشین حساب و در کوتاه ترین زمان ممکن، بتوانید محاسبات ریاضی ساده خود را در صفحه برنامه‌های آیفونتان انجام دهید البته این نکته را در نظر داشته باشید که با این ترفند تنها قادر به انجام محاسبات ساده ای مانند ضرب و جمع و تقسیم خواهید بود، اما می‌توان گفت که بسیار برای کار‌های روزمرتان کاربردی خواهد بود.

کافیست تا انگشت خود را بر روی صفحه قرار داده و کمی به سمت پایین بکشید، در این لحضه شما وارد بخش Spotlight می‌شوید.

در این مرحله کافیست تا همانند تصویر زیر، در کادر جستجو عملیات محاسباتی خود را انجام دهید تا این قسمت همانند یک ماشین حساب عمل کرده و پاسخ شما را بدهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها