در پی اختلافات مالی

اعضای شورای عالی استان‌ها با یکدیگر درگیر شدند

پس از تقدیر از هیأت رئیسه سابق شورای عالی استان‌ها توسط چمران، برخی از اعضای سابق هیأت رئیسه با اعضای جدید هیأت رئیسه بر سر اختلافات مالی درگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۷۰۳۴
اعضای شورای عالی استان‌ها با یکدیگر درگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین ، در دقایق پایانی بیست و چهارمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها و در جریان تقدیر مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها از رئیس و هیأت رئیسه سابق شورای عالی استان‌ها، درگیری فی‌مابین برخی از اعضای سابق هیأت رئیسه و برخی دیگر از اعضای جدید هیأت‌رئیسه بر سر اختلافات مالی صورت گرفت.

مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف مالی و درگیری صورت گرفته در بیست و چهارمین اجلاس شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: به زودی و پس از حسابرسی دقیق می‌توانیم در خصوص هزینه‌کرد یک ساله گذشته شورای عالی استان‌ها اظهارنظر کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از آغاز دومین سال از چهارمین دوره شورای عالی استان‌ها به ریاست بصیری‌پور و طی سال‌های گذشته حدود 11 میلیارد تومان در حساب شورای عالی استان‌ها ثبت شده بود، بیان داشت: هم‌اکنون مبلغ حدود 4 میلیارد تومان در حساب شورای عالی استان‌ها ثبت شده که از این رقم نیز بایستی 1 میلیارد و 200 میلیون تومان بابت بدهی پرداخت شود.

غلامرضا بصیری‌پور، رئیس سابق شورای عالی استان‌ها با تأکید براینکه حساب مالی شورای عالی استان‌ها در یک سال گذشته کاملاً شفاف و روشن است، افزود: هیچ تخلفی در یک سال گذشته صورت نگرفته است و تمام هزینه‌ها با مدرک و سند بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها