تیم ملی فوتبال امید به المپیک نرفت. حالا این اتفاق بهترین بهانه برای برخی از هرز نگارانی شده است که پیش از این توانایی بزرگ خود را جهت مخدوش کردن فرهنگ ایرانی نشان داده اند.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۸
رفتار زشت کاربران ایرانی در قبال ژاپنی ها

به گزارش جام جم ورزشی ، ابتدا مسی ، بعد ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا بعد مجری برزیلی مراسم قرعه کشی جام جهانی و پس از آن چندین مورد دیگر و حالا نوبت به صفحه رسمی اینستاگرام تیم ملی ژاپن رسیده است.

حملات کاربران ایرانی به صفحات مجازی چهره های خارجی برای نخستین بار نیست که اتفاق می افتد.

تیم امید ایران که به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی انتخابی المپیک در قاره آسیا صعود کرده بود، در این مرحله با 3 گل برابر ژاپن شکست خورد تا رویای صعود به المپیک برای فوتبال ایران حداقل برای چهار سال دیگر تمدید شود.

پس از این شکست تلخ که حسرت المپیک را برای فوتبال ایران 44 ساله کرد تعداد زیادی از کاربران ایرانی به حمله به پیچ رسمی تیم ملی فوتبال ژاپن نه تنها به مردم و فرهنگ این کشور توهین کردند بلکه با توهین های رکیک فرهنگ ایرانی را نیز زیر سوال بردند.

این حرکات خیلی وقت است که باعث بدنامی کاربران ایرانی در فضای مجازی شده است و حالا مورد اخیر ادامه دیگری برای این بدنامی خواهد بود.

اصلا نمی خواهیم تیم ملی به المپیک برود و یا به جام جهانی برسد، درخشش در لیگ جهانی والیبال هم رویایی ما نیست، حالا رویای ما این است که اعتبار از دست رفته که بی ظرفیت های مجازی آن را به باد دادند به ما برگردد...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها