جواد نکونام و علیرضا حقیقی در یک روز تیم‌های بعدی خود را انتخاب کردند. نکونام به العربی قطر پیوست و حقیقی به ماریتیمو پرتغال.
کد خبر: ۸۷۵۱۷۹

جواد نکونام که از چند روز پیش برای عقد قرارداد با باشگاه العربی به دوحه سفر کرده بود، سرانجام بعد از مذاکرات طولانی با این باشگاه برای امضای قراردادی چهار ماهه به توافق رسید تا هم‌تیمی اشکان دژاگه شود.

نکونام و مدیران العربی بعد از برطرف کردن اختلافات مالی برای امضای قرارداد جدید به توافق رسیدند تا کاپیتان سابق تیم ملی، سابقه بازی در لیگ قطر را نیز به کارنامه دوران فوتبالش در سال‌های پایانی اضافه کند. نکونام به همین خاطر به صورت قطعی با سایپا تسویه حساب کرد و رضایتنامه‌اش برای باشگاه العربی صادر شد تا مشکلی از بابت حضور در این تیم پیدا نکند.

جواد نکونام که همیشه در تیم ملی و باشگاهی‌اش پیراهن شماره ٦ بر تن می‌کرد این بار تصمیم گرفته تا به خاطر پسرش آریان که متولد سال ٩٢ است، در باشگاه العربی پیراهن شماره ٩٢ را به تن کند.

او درخصوص پیوستنش به العربی به مهر گفت: ما قراردادی چهار ماهه امضا کردیم، اما یکی از مواد قراردادم تمدید یکساله آن است. البته به شرط آن‌که دو طرف راضی به تمدید قرارداد باشند. مدیر برنامه‌هایم مذاکرات لازم را با این باشگاه انجام داد و من فقط روز آخر برای امضای قرارداد به باشگاه العربی رفتم.

نکونام درباره همبازی شدن با اشکان دژاگه نیز گفت: ما در تیم ملی تجربه بازی کنار هم را داشتیم. قطعا حضور اشکان در العربی تاثیر زیادی در تصمیم‌گیری من داشت. باید از او تشکر کنم که از روز اول پیگیر بود و چند بار تلفنی با من حرف زد، چون در ابوظبی و در اردوی العربی حضور داشت. اشکان بازیکن خوبی است و همیشه در تیم ملی از بازی کنار او لذت برده‌ام. در العربی هم قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به عنوان دو بازیکن ایرانی، بتوانیم از نام ایران دفاع کنیم.

بازگشت حقیقی به پرتغال

علیرضا حقیقی ساعاتی پس از فسخ قرارداد با روبین‌کازان به ماریتیمو پیوست، تیمی که نلو وینگادا سرمربی سابق امیدهای ایران را به خدمت گرفته است.

در شرایطی که گفته می‌شد دروازه‌بان تیم ملی ایران برای پیوستن به پرسپولیس قراردادش را با روبین‌کازان فسخ کرده، او رسما با باشگاه پرتغالی ماریتیمو قرارداد امضا کرد. حقیقی روز چهارشنبه قراردادش را با روبین‌کازان فسخ کرده بود.

حقیقی که سابقه بازی در تیم‌های کوویلا و پنافیل پرتغال را در کارنامه دارد، قراردادی 5/2 ساله با تیم جدیدش دارد که او را تبدیل به یکی از رکوردداران آسیا در پست دروازه‌بان خواهد کرد.

این دروازه‌بان ٢٧ ساله در فصل 14ـ2013 در تیم کوویلا و در فصل 15ـ2014 عضو تیم پنافیل بوده است. او در پنافیل ٢٣ بازی انجام داد و با این کارنامه مسئولان باشگاه جدید را مجاب به استخدامش کرده است.

بازی بعدی ماریتیمو مقابل اف‌سی پورتو است و همه منتظرند ببینند حقیقی در این بازی دشوار به زمین خواهد رفت، یا نه. این دیدار روز دوشنبه برگزار خواهد شد؛ مسابقه‌ای که می‌تواند بازگشت حقیقی به زمین‌های سبز اروپا را رقم بزند. تیم‌های نیمه پایانی جدول انگیزه زیادی برای درخشش مقابل حریف نامدار دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها