گروه تروریستی داعش امروز چهارشنبه در نشریه خود، اسامی عاملان حملات تروریستی پاریس به همراه تصاویر و تابعیت آنها را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۷۴۶۵۰
نام و تصاویر عاملان حملات پاریس منتشرشد

به گزارش جام جم آنلاین، این گروه در نشریه "دابق" از عاملان حملات پاریس که در 13 نوامبر گذشته روی داد، پرده برداشت؛ و عکسی را منتشر کرد که حاوی تابعیت و تصاویر و نامهایی است که این جنایتکاران به آنها شهرت دارند.

به نوشته سومریه نیوز، پایگاه فرانسوی "20 مینیت" نامهای واقعی این جنایتکاران را منتشر کرد؛ که شامل ابوبکر بلژیکی معروف به عبدالحمید اباعود، ابوقتال فرانسوی معروف به سامی عمیمور، بلال الحدفی معروف به ذوالقرنین فرانسوی، ابراهیم عبدالسلام معروف به ابوالقعقاع بلژیکی، اسماعیل عمر مصطفای معروف به ابوریان فرانسوی، شاکیب اکروه معروف به ابومجاهد بلژیکی و فؤاد محمد عقاد معروف به ابوفؤاد فرانسوی است.

این پایگاه فرانسوی تاکید کرد ، با توجه به اینکه اسامی تمام تروریستها به جز صلاح عبدالسلام منتشرشده ، نشان دهنده متواری و زنده بودن وی است.

در۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ (برابر با ۲۲ آبان ۱۳۹۴) یک رشته از حملات هماهنگ‌شده‌ی تروریستی متشکل از تیرباران‌های دسته‌جمعی و بمب‌گذاری‌های انتحاری در منطقه‌های یکم، دهم و یازدهم شهر پاریس، فرانسه منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر و مصدومیت ۳۶۸ نفر شد.

این حملات تروریستی در نزدیکی ورزشگاه استاد دو فرانس در سن-دنی ، شمال پاریس، و ایل دو فرانس به وقوع پیوستحداقل سه انفجار جداگانه و شش تیراندازی در محدودهٔ پاریس گزارش شد، و یک گروگان‌گیری در تئاتر بتکلان انجام شد که بین ۶۰ تا ۱۰۰ نفر گروگان گرفته شده‌بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها