گاهی هشدارهای به‌نمایش درآمده در نوار اطلاع‌رسانی اندروید زیاد می‌شود و کاربرانی که حساسیت خاصی به شلوغ شدن این نوار دارند بدون مشاهده این هشدارها آنها را حذف می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۶
بازیابی هشدارهای نوار اطلاع‌رسانی اندروید

گاهی ممکن است حذف این هشدارها مشکل‌ساز شود، زیرا شاید کاربر به‌صورت اتفاقی هشداری مهم را نیز حذف کند. در این شرایط بسیاری از کاربران بر این باورند نمی‌توان هشدارهای حذف شده از نوار اطلاع‌رسانی را دوباره مشاهده کرد، اما با ترفندی که در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم انجام این کار نیز ممکن می‌شود. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این ترفند در دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید نسخه 4.3 و بالاتر قابل اجراست:

1 ـ روی فضایی خالی از صفحه ‌اصلی دستگاه خود فشار داده و چند لحظه به همان حالت نگه‌ دارید.

2 ـ در میان گزینه‌های به‌نمایش درآمده روی صفحه، Widgets را فشار داده و پس از به نمایش درآمدن فهرست ویجت‌ها، آنها را به سمت چپ اسکرول کنید تا گزینه‌ Settings shortcut را مشاهده کنید.

3 ـ روی ویجت Settings shortcut فشار داده و چند لحظه نگه‌دارید تا صفحات اصلی دستگاه شما فعال شوند. سپس با عملیات کشیدن و رها کردن این ویجت را به یکی از صفحات دستگاه خود منتقل کنید.

4 ـ به محض رها کردن ویجت روی هر یک از صفحات موردنظر، فهرستی برای شما نمایش داده می‌شود که ‌باید یکی از گزینه‌های موجود در آن را انتخاب کنید. گزینه‌ Notification log یا Notification را در این فهرست فشار دهید.

5 ـ اکنون آیکون تاریخچه هشدارها با عنوان Notification log یا Notification به صفحه‌اصلی دستگاه شما اضافه می‌شود و چنانچه روی آن فشار دهید، تاریخچه‌ای از هشدارهای به‌نمایش درآمده در نوار اطلاع‌رسانی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها