به گزارش مهر، محققان دانشگاه ایالتی اوهایو هشدار میدهند مصرف میوه و سبزیجات زیاد از سوی کودکان همیشه باعث نمیشود آنها شکلات، شیرینی و سیبزمینی سرخ کرده کمتری استفاده کنند. از این رو محققان تاکید میکنند پرهیز از مصرف غذاهای نامناسب (مواد غذایی مملو از قند و نمک) به اندازه افزودن غذای خوب به رژیم غذایی کودکان مهم است.
پژوهشگران تاکید میکنند. تلاش برای کاهش میزان چاقی دوران کودکی عمدتا متمرکز بر افزودن غذاهای خوب و سالم به رژیم غذایی کودکان است و توجه چندانی بر پرهیز از مصرف مواد خوراکی بد نمیشود.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد