درباره سه ستاره ای که امشب در گالا بر روی استیج می روند چه می دانید؟

عالیجنابان مسی، رونالدو و نیمار

امشب از برنده توپ طلای 2015 پرده برداری می شود. او چه کسی است؟ مسی، رونالدو یا نیمار؟ البته برنده شدن این جایزه از سوی مسی قطعی به نظر می رسد.
کد خبر: ۸۷۱۷۴۳
عالیجنابان مسی، رونالدو و نیمار

به گزارش جام جم ورزشی ، حضور مسی و رونالدو در راند نهایی توپ طلا اتفاقی تکراری در تمام سال های اخیر است اما حضور نیمار اتفاقی کاملا جدید به شمار می رود. او امسال برای نخستین به جمع سه نفر نهایی راه یافته هر چند امید بسیار کمی جهت بردن این جایزه ارزشمند دارد.

کدام یک را بیشتر دوست دارید؟ مسی ، رونالدو و یا نیمار؟ این سه ستاره طلایی دنیای فوتبال را از لحاظی دیگر مورد بررسی قرار می دهیم:

محبوب ترین : کریستیانو رونالدو

امشب به احتمال 99 درصد مسی توپ طلا را می برد اما کسی که فعلا محبوب ترین فوتبالیست جهان به شمار می رود کسی نیست جز کریستیانو رونالدو. ستاره پرتغالی رئال مادرید در نظرسنجی های «چه کسی محبوب ترین فوتبالیست جهان است» همیشه اول می شود و علاوه بر آن در صفحات اجتماعی اینستاگرام و فیسبوک بیش از هر انسان دیگری دنبال کننده و طرفدار دارد.

پولدارترین : کریستیانو رونالدو

رونالدو که در دو سال گذشته توپ طلای فوتبال دنیا را برده باز هم اینجا از آن دو تای دیگر جلوتر است. رونالدو در طول سال بیش از 24 میلیون دلار درآمد دارد این در حالی است که درآمد سالیانه مسی به حدود 23 میلیون دلار در سال می رسد. درآمد سالیانه نیمار برزیلی هم 20 میلیون دلار است. البته رونالدو بخش زیادی از درآمدهای سالیانه خود را از راه تبلیغات و فعالیت در برند پوشاک مخصوص به خودش به دست می آورد.

خانواده دوست ترین: لیونل مسی

برنده چهار توپ طلای فوتبال دنیا که احتمال امشب پنجمی را هم می برد هفت سال است که زندگی مشترکش را با آنتونیا روکوزو شروع کرده و حاصل آن دو پسر به نامی تیاگو و متئو است. مسی اهمیت زیادی به خانواده اش می دهد و وقت زیادی از زمان خود را صرف همسر و دو پسرش می کند این در حالی است که رونالدو و نیمار اینگونه نیستند. رونالدو که هنوز شریک زندگی اش را پیدا نکرده و نیمار هم درگیر ارتباطات کوتاه مدت و بی فرجام است. رونالدو و نیمار هم هر کدام پسرانی به نام های جونیور و داوی لوکا دارند.

تحصیل کرده ترین: نیمار!

فکر نکنید نیمار تحصیلات خود را تا عالی ترین مدارج ادامه داده ، او 9 کلاس مدرسه رفته است. درباره میزان دقیق تحصیلات رونالدو و مسی چیزی در دست نیست اما شواهد حاکی از آن است که این دو روی هم رفته 11 کلاس هم سواد ندارند!

رکورددار ترین: مسی

رونالدو حداقل باید دو سال دیگر بدون وقفه گل بزند تا بتواند بخشی از رکوردهای مسی را جابجا کند البته این بدان معنا نیست که رونالدو رکوردی ندارد. فعلا رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان دست رونالدو است و رکورد گلزنی در لالیگا دست مسی. البته مسی از حیث بردن جوایزی مثل توپ طلا، کفش طلا و دیگر عناوین ریز و درشت و انفرادی و گروهی بالاتر از مسی است.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها