تست سرد ایستگاه مترو فرودگاه مهرآباد با حضور جمعی از مسئولان شرکت متروی تهران با موفقیت اجرا شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۰۸
مترو به فرودگاه مهرآباد رسید+ فیلم
به گزارش جام جم آنلاین، مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: طبق قولی که به مردم تهران داده بودیم عملیات ساخت مترو فرودگاه مهرآباد مراحل پایانی خود را می گذراند و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
هابیل درویش افزود: طول خط فرودگاه مهرآباد دو کیلومتر با چهار ایستگاه است.
وی گفت: ایستگاه یک مترو فرودگاه در ایستگاه تقاطعی بیمه واقع در جاده مخصوص جنب خیابان بیمه2 قرار دارد و ایستگاه شماره2 در مجاورت ترمینال‌های یک و دو فرودگاه و ایستگاه شماره3 در مجاورت ترمینال های4 و6 و ایستگاه شماره4 نیز در ادامه احداث شده که در بلندمدت امکان اتصال به خط 8 مترو تهران و همچنین اتصال به خط مترو فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.
درویش افزود: هم اکنون مترو فرودگاه مهرآباد پیشرفت 95 درصدی دارد که تا پایان سال مسافرگیری انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: براساس آمارها روزانه50 هزار کارمند و مسافر به ویژه مسافران شهرستانی از فرودگاه مهرآباد استفاده می کنند که همین موضوع باعث کاهش حجم ترافیک در اطراف فرودگاه خواهد شد.
درویش درخصوص واگن های مترو فرودگاه مهرآباد افزود: واگن های مترو فرودگاه مهرآباد به صورت ویژه طراحی شده که قابلیت حمل بار مسافر در آن پیش بینی شده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران درخصوص احجام اجرا شده گفت: تاکنون 292 هزار متر مکعب خاکبرداری، 11 هزار و 500 تن میلگرد، 58 هزار متر مکعب بتن ریزی و 82 هزار متر مربع قالب بندی در این پروژه استفاده شده است.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها