دانشجویان مناطق محروم وام و سبد کالا می‌گیرند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تعیین وام شش تا هشت میلیون ریالی برای دانشجویان مناطق محروم و ارائه سبد حمایتی سه میلیون تومانی مواد غذایی به دانشجویان باردار دارای شرایط خبر داد. ذوالفقار یزدان‌مهر به فارس گفت: مبلغ این وام برای دانشجویان مجرد و متاهل برای هر نیمسال تحصیلی به ترتیب مبلغ شش تا هشت میلیون ریالی بوده که بازپرداخت آن دو سال بعد از فراغت از تحصیل به صورت اقساط است.
کد خبر: ۸۷۰۵۴۷

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد: به منظور تحکیم بنیاد خانواده‌ها و همچنین کمک به تغذیه مادران باردار یا شیرده هم با حمایت و همکاری بنیاد علوی، سبد کالایی برای دانشجویان باردار مناطق محروم درنظر گرفته شد. براین اساس، این سبد کالا هر دوماه یک بار بین دانشجویان واجد شرایط توزیع می‌شود و البته برای دریافت این سبد سرپرست خانواده یا همسر وی باید دانشجو بوده و حداقل سه ماه از دوران بارداری گذشته باشد و در صورت تولد نوزاد، سن نوزاد کمتر از شش ماه باشد.

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون نیمسال دوم ۹۵-۹۴ دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهروز دانشیان گفت: کلیه متقاضیان ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در یک رشته محل اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها