وداع با دوستدار طبیعت در یک روز آفتابی

با حضور جمع زیادی از اهالی فرهنگ و هنر و دوستداران طبیعت، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمدعلی اینانلو، طبیعت دوست و مجری و کارگردان مشهور مستند های طبیعت و ایرانگردی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۶۴۳
وداع با دوستدار طبیعت در یک روز آفتابی

به گزارش جام جم آنلاین، در مراسم تشییع مرحوم اینانلو که صبح امروز از مقابل مسجد بلال صدا و سیما برگزار شد علاوه بر هنرمندان و دوستداران محیط زیست ،گروهی از کارکنان ،معاونان و مدیران رسانه ملی،هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و ورزش شرکت داشتند.

محمد علی اینانلو صبح روز شنبه - 12 دی ماه - بر اثر ایست قلبی در بیمارستان آتیه تهران درگذشت.

طبق خواسته‌ی او که در وصیت‌نامه‌اش قید شده بود، پیکر مرحوم اینانلو در محله عصمت‌آباد، حوالی بوئین زهرا در کنار پدر و مادرش به خاک سپرده می‌شود.

محمد علی اینانلو متولد 1326، کارشناس مطرح محیط زیست و ورزش، روزنامه نگار، مبتکر و پدید آورنده کلاس‌های آموزش اکوتوریسم در ایران بود. در کارنامه فعالیت‌های وی اجرا و کارگردانی برنامه‌های متعدد تلویزیونی از جمله "ایران، جهانی در یک مرز" از شبکه جام جم، " کجا بریم" دربرنامه تلویزیونی "مردم ایران سلام" شبکه 2 ، مجری برنامه رادیویی " گردش و ورزش" ، کارگردانی و تهیه کنندگی مستندهای جهانگردی به جای نفت "مستند اسب در ایران"، " طبیعت ایران مرکزی" مستند 26 قسمتی "طبیعت نصف جهان"، " توازن - طبیعت اطراف تهران" و فعالیت در مجلات و روزنامه های مختلف به مدت بیست سال از جمله سردبیری مجله ایران شناسی "گردش"، سردبیری مجله ایران شناسی SILK ROUD به زبان انگلیسی، سردبیر مجله " شکار و طبیعت" و سردبیری مجله جهانگردان و سردبیر و صاحب امتیاز مجله "طبیعت" دیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها