همزمان با ضربات سنگین مقاومت بر پیکره تروریست ها

شیخ نعیم قاسم: هرگز اجازه نخواهیم داد سوریه تجزیه شود

قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان:

قدرت تسلیحاتی حزب الله؛ قویتر از اسرائیل

قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تسلیحات نظامی حزب الله بسیار قوی تر از داشته های اسرائیل است.
کد خبر: ۸۶۸۱۵۵
قدرت تسلیحاتی حزب الله؛ قویتر از اسرائیل

به گزارش جام جم آنلاین ، شیخ نعیم قاسم در برنامه گفتگوی ویژه خبری دوشنبه شب شبکه دو سیما ادامه داد: تسلیحات نظامی حزب الله نسبت به سال 2006 بسیار مجهزتر و قوی تر از داشته های فعلی اسرائیل است و اگر اسرائیل بخواهد دست از پا خطا و دوباره تعرضی به لبنان کند برایش گران تمام خواهد شد. قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان: قدرت تسلیحاتی حزب الله قوی تر از اسرائیل است

وی افزود: اسرائیل باید بداند که دیگر زمان قلدری و شاخه و شانه کشیدنش تمام شده و جواب گلوله و موشکهایش با موشک داده خواهد شد.

شیخ نعیم با بیان اینکه دست های پشت پرده و تحریک کننده نیروهای تروریستی در منطقه سبب زبانه کشیدن آتش زیر خاکستر خواهد شد، گفت: کسانی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می زنند بهتر است دست نشانده های خود (داعش و گروهک های تروریستی) را مهار کنند و دست از شیطنت بردارند.

وی ادامه داد: پرواضح است که فعالیتهای گروهک های تروریستی همچون داعش از سوی غربی ها کنترل می شود اما این تحریکات سبب می شود تا کشورهای منطقه با همبستگی و اتحاد بیشتر از آرمانها و اهداف اسلامی خود دفاع کنند.

شیخ نعیم با اشاره به اینکه کشورهای غربی می خواهند با اسلام ساختگی و جلوه های نادرست دینی ماهیت دین را تغییر داده و مردم را از دین گریزان کنند اما ما می دانیم که اسلام واقعی مغایر با عملکرد تروریستهای دست نشانده غربی است و فعالیتهای گروهکهای داعش و امثال آن نمی تواند خدشه ای به اعتقادات دینی مسلمانان وارد کند.

قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان در خصوص اقدامات غربی ها در سوریه و احتمال بوجود آمدن تزلزل در حکومت بشار اسد هم گفت: مردم سوریه با بصیرت و آگاهی خود برگرفته از انقلاب اسلامی ایران که یکی از انقلاب های پرشکوه و مثال زدنی جامعه اسلامی است به حمایت از رئیس جمهورشان قیام خواهند کرد و مانع از تفرقه افکنی ها و مزدوری های دست نشانده های آمریکا در منطقه خواهند شد و حزب الله هم در این راستا از هیچگونه کمکی کوتاهی نخواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها