اولین ساعت هوشمند سواچ کمی ناامیدکننده بود. Bellamy در واقع فقط یک ساعت مچی معمولی همراه با یک تراشه NFC اضافی برای پرداخت‌های همراه است
کد خبر: ۸۶۴۴۵۸
پتنت‌های ساعت هوشمند سواچ

اما این شرکت سوئیسی ممکن است برنامه‌های بسیار هیجان‌انگیزتری برای آینده داشته باشد.یک گزارش جدید از بلومبرگ نشان می‌دهد که سواچ پتنت‌های ساعت هوشمند خود را در گوشه‌ای نگه‌داشته و در حال زمینه‌سازی برای ساخت محصول خاص خود است.

به طور خاص، این شرکت دارای پتنت‌هایی با تمرکز بر “اجزای سخت‌افزاری و مداری ساعت” همراه با انواع جدیدی از سنسورها و فناوری‌های باتری است.

در مجموع، این ساعت‌ساز سوئیسی تعداد 172 پتنت را در زرادخانه خود نگه‌داری می‌کند، هرچند هنوز معلوم نیست که قرار است چه‌کاری با آن‌ها بکند.

به گزارش آی تی رسان، احتمال دارد که سواچ در حال آماده‌سازی خود برای عرضه یک ساعت هوشمند باشد، این بار با سنسورهای ردیابی حرکت، یک صفحه نمایش و همچنین پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها.

این پتنت‌ها از لحاظ تئوری، این را برای شرکت میسر می‌سازد که محصولات پوشیدنی خود را برای اولین بار بدون نیاز به شراکت با غول‌های فناوری، عرضه کند.

بنابراین ممکن است این شرکت از اینکه پول‌ها سرازیر دیگر شرکت‌ها نشوند، خوشحال شود. سواچ می‌تواند از اعطای لایسنس برخی از این پتنت‌ها به ساعت‌سازان رقیب، پول خوبی به جیب بزند.

هرچند فکر می‌کنیم که شرکت در حداقلی‌ترین شرایط، کار خودش را در مورد Bellamy با قوت بیشتری ادامه دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها