ساعت هوشمند سواچ در راه است

ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ ندارد

شرکت ساعت‌سازی سواچ که یکی از نام‌های مطرح در سطح جهانی محسوب می‌شود سرانجام ساعت هوشمند خود را آماده عرضه کرده و به زودی آن را در دو کشور عرضه خواهد کرد، گفته می‌شود که این ساعت نیاز به شارژ نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۰۴۴۹۶
ساعت هوشمندی که نیاز به شارژ ندارد

جام جم کلیک: بارها درباره علت عدم محبوبیت ساعت‌های هوشمند در شرایط فعلی سخن به میان آمده است و تقریبا همه ما دلایل خاصی برای خرید یا عدم خرید این محصول داریم ولی یکی از نکاتی که تقریبا همه افراد با تمامی نظرها بر روی آن اتفاق نظر دارند این است که ساعت‌های هوشمند بدون داشتن یک باتری نیرومند به یک پدیده بی‌مصرف تبدیل خواهند شد.

حال سواچ که یک شرکت مشهور ساعت‌سازی سوییسی است این موضوع را به سطح جدیدی وارد ساخته است و مدعی ساخت ساعت هوشمندی شده است که به هیچ عنوان نیاز به شارژ نخواهد داشت. این ساعت هوشمند که بنا به اعلام شرکت سازنده آن به زودی در دو کشور (که اسم این دو کشور نیز اعلام نشده است) عرضه خواهد شد، تقریبا یک هندوانه دربسته است و تنها اطلاعات اندکی درباره آن موجود است.

بر اساس اطلاعات موجود قرار است که این ساعت با تلفن‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم‌ عامل اندروید و دستگاه‌های ویندوزفونی همخوانی داشته باشد ولی هنوز اعلام نشده است که این ساعت با آیفون نیز سازگاری داشته و بر روی سیستم‌عامل iOS نیز کار خواهد کرد یا خیر.

با توجه به اعلام شرکت سازنده مبنی بر عدم نیاز به شارژ این ساعت هوشمند می‌توان انتظار داشت که امکانات ارتباطی آن در مقایسه با سایر ساعت‌ها بسیار محدودتر بوده و به احتمال فراوان نمایشگرهایی که به صورت استاندارد برای ساعت هوشمند تعریف شده‌اند نیز بر روی آن وجود نخواهند داشت، این موارد به خودی خود موضوع را پیچیده‌تر می‌کنند و بدون شک تنها افرادی که قادر به پاسخ دادن به این معما هستند، مسئولان شرکت سواچ خواهند بود و باید منتظر باشیم تا اطلاعات تکمیلی درباره این ساعت توسط آن‌ها منتشر شود.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها