3 بازی خوب در سبک دفاع از قلعه برای ویندوز موبایل

بازی‌های سبک دفاع از قلعه از هیجان‌انگیزترین و اعتیادآورترین بازی‌هایی است که هر کاربری می‌تواند تجربه کند، این سبک بازی تلفیقی خوب از استراتژی و اکشن است که می‌تواند منجر به تجربه‌ای ناب از لذت بازی‌کردن بشود
کد خبر: ۸۶۴۴۳۹
3 بازی خوب در سبک دفاع از قلعه برای ویندوز موبایل

1- جهان نخستین: مدافعان (Prime World: Defenders)

با ابزارهای دفاعی و جادو به جنگ دشمنان بروید و آن‌ها را از پا درآورید، دشمنان نیروهای متفاوتی دارند پس شما نیز باید با به‌کارگیری برج‌های مناسب، آن‌ها را از بین ببرید؛ 25 مرحله، 26 برج و 13 نوع جادو انتظار شما را می‌کشند. در جهان نخستین، یکه‌تازی کنید و از همه بهتر باشید.

2- جک کماندو (Jack Commando)

به گزلرش آی تی رسان، جک بدترین و بی‌فایده‌ترین تکاور زمین است که می‌خواهد جلوی حمله بیگانگان را بگیرد و رو‌به‌روی آن‌ها بایستد؛ سلاح‌های خود را هرجا که دوست‌ داشتید بچینید تا به دشمنان حمله کنند اما اگر نتوانستند آن‌ها را نابود کند چه؟!

نگران نباشید خودتان پشت سلاح بنشینید و دشمنان را از میان بردارید. 46 مرحله 38 ارتقا و 21 دشمن در جک کماندو وجود دارند؛ هرچند همه فکر می‌کنند شما بدترین هستید اما بجنگید و ثابت کنید این‌چنین نیست.

3- مدافعان کهکشان 2: ترانسفورمرها (Galaxy Defense 2- Transformers)

نیروهای تاریکی به سیاره شما حمله و آن را ویران کرده‌اند، با آن‌ها بجنگید، اگر می‌خواهید زنده بمانید باید دشمنان را از سر راه بردارید.

هدف آن‌ها تصرف سیاره شما است، ارتش خود را بسازید و برج‌های دفاعی را بنا کنید تا در نبرد با تاریکی پیروز باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها