نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، بیشترین بازدید را در سایت‌های برون‌مرزی صداوسیما به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۸

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از زمان انتشار نامه دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی، شبکه‌های برون‌مرزی صداوسیما، محور اصلی تبلیغات رسانه‌ای خود را در قالب شبکه‌های تصویری، رادیویی و مجازی بر انتشار و تبیین این نامه گرانمایه قرار دادند. به علت فراگیر بودن مخاطبان این شبکه‌ها در جهان، خوشبختانه از زمان انتشار نامه تاکنون بازخورد مثبت و پرحجمی میان گروه مخاطب دیده شده است و تنها سایت‌های مربوط به معاونت برون‌مرزی که امکان رصد شمار بازدیدکننده را دارند، موفق شده‌اند تاکنون رقمی نزدیک به 19 میلیون بازدید را از این نامه به ثبت برسانند.

شبکه پرس‌تی‌وی، به عنوان رسانه‌ای که با توجه به مخاطبانش بیشترین جامعه هدف را درخصوص این نامه داشته است، تنها چند دقیقه بعد از انتشار خبر در سایت مقام معظم رهبری در 8 آذر، به صورت اخبار فوری محورهای آن را منتشر کرد. مشروح پیام نیز همان شب با قطع شدن برنامه‌های عادی خبر، از شبکه خبر انگلیسی پخش شد و این امر تا هشت ساعت ادامه یافت. چهار ویژه برنامه (Rolling Coverage) نیز هر کدام به مدت نیم ساعت، به‌صورت زنده در بخش‌های مختلف بین بولتن‌های خبری پرس‌تی‌وی پخش شد و در مجموع، هشت مهمان از نقاط مختلف جهان، به‌صورت زنده به طرح دیدگاه‌های خود درباره این نامه پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها