تلخ و شیرین های هفته گذشته

طلاق همسر به خاطر خواهر!

مرد جوان وقتی دید که خواهرش از عروس جدید خوشش نمی‌آید به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۶۴۰۱۶

چندی پیش مرد جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و درخصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از روز اولی که با همسرم ازدواج کردم تنها خواهرم با این ازدواج مخالف بود. اما حرفی نمی‌زد و سعی نمی‌کرد که دعوا به راه بیندازد. ولی از طرفی هم نمی‌توانست ارتباط صمیمی با همسرم برقرار کند. همین بهانه‌ای شد تا همسرم مرتب با خواهرم جنگ کند و پشت سرش حرف بزند. همسرم از روز اول ازدواجمان با خواهرم دشمن شد و از صبح تا شب با او دعوا می‌کرد. در صورتی که خواهرم کاری به همسر من نداشت و او را اذیت نمی‌کرد. با این حال همسرم دست‌بردار نبود و به کارهایش ادامه می‌داد.

مرد جوان ادامه داد: من هم از این‌که می‌دیدم خواهرم هر روز به‌خاطر من اذیت می‌شود و مجبور است دعوا کند، خیلی ناراحت و عصبی می‌شدم. من همین یک خواهر را دارم که او برایم از همه دنیا با ارزش‌تر است. همیشه روی خواهرم حساس بودم و هیچ‌وقت نمی‌خواستم ناراحتی او را ببینم. برای همین حالا می‌بینم همسر من باعث ناراحتی او می‌شود تصمیم خودم را گرفتم و می‌خواهم از همسرم برای همیشه جدا شوم.

بعد از صحبت‌های این مرد همسرش هم به دادگاه خانواده احضار شد تا قاضی پس از شنیدن صحبت‌های او تصمیم‌گیری کند.

نوجوان 12 ساله عجبشیری جاودانه شد

همچنین در هفته گذشته پسر 12 ساله عجبشیری که مرگ مغزی شده بود، با ایثار خانواد‌ه‌اش اعضای بدن او به بیماران پیوند زده شد.

امیرحسین حدادی دانش‌آموز 12 ساله‌ عجبشیری، سه‌شنبه هفته گذشته به‌دلیل مرگ مغزی و با اعلام رضایت خانواده‌اش دو کلیه او به دو دختر 18 و 20 ساله در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز اهدا و کبد این نوجوان نیز برای پیوند به دختر 14 ساله زنجانی به بیمارستان شیراز منتقل شد. محمدعلی صمد‌زاده، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عجب‌شیر دراین‌باره گفت: خانواده امیرحسین به ما یاد دادند که هیچ وقت مرگ پایان زندگی نیست و با این کار بزرگشان فعل حیات دادن به همنوع را برایمان صرف کردند.

رها کردن 2 نوزاد

در خبری تلخ در هفته گذشته، یک نوزاد پسر توسط خانواده‌اش در یکی از محله‌های میبد رها شد و این دومین بار در طول دو هفته است که یک نوزاد سر راهی در این شهر پیدا می‌شود. این نوزاد پسر که هم‌اکنون به مرکز استان انتقال داده شده و در یکی از مراکز بهزیستی نگهداری می‌شود، یک یادداشت با این مضمون که خانواده وی از عهده مخارج نگهداری او بر نمی‌آیند، همراه داشته است. این نوزاد در یکی از محله‌های میبد به نام شاه جهان‌ آباد توسط اهالی پیدا شده و تحویل نیروی انتظامی شده است. دو هفته پیش نیز یک نوزاد دختر دیگر در یکی از بلوارهای اصلی شهر پیدا شد که با توجه به لباس نوزاد که متعلق به بیمارستان میبد بود، خانواده وی رهگیری و پیدا شدند اما به‌دلیل عدم صلاحیت نگهداری توسط مادر معتاد و پدرش، اکنون در یکی از مراکز بهزیستی در مرکز استان یزد از او نگهداری می‌شود.

ولخرجی از حساب فامیل دور

زنی که با استفاده از رمز دوم یکی از بستگانش قبوض بانکی را پرداخت می‌کرد توسط پلیس فتا نیشابور خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد. فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اعلام این خبر گفت: پس از شکایت زن جوان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی‌اش، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ سیدحسن حسینی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد وجه برداشتی صرف خریدهای اینترنتی و پرداخت قبوض از طریق تلفن همراه شامل 50 فقره تراکنش طی چهار ماه از حساب شاکی بوده است. کارشناسان پلیس فتا پس از یک‌سری تحقیقات فنی متهم را که زنی جوان و از بستگان دور شاکی بود شناسایی و به پلیس فتا احضار کردند. متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با مستندات دیجیتالی کشف شده به برداشت‌های غیرمجاز در پی دستیابی به رمز دوم شاکی اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها