جوان 25 ساله‌ای که پشت چراغ‌های قرمز اقدام به سرقت گوشی‌های گران قیمت می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۸
سرقت تلفن همراه با ترفند فروش روزنامه

ساعت 16:30 دقیقه روز گذشته ماموران گشت کلانتری 137 نصر هنگام گشت زنی در اطراف «بوستان گفتگو» به یک نفر که در کنار یک دستگاه موتورسیکلت بود، ‌مشکوک شدند.

ماموران پس از بررسی متوجه شدند که برخی از ارقام پلاک موتور با زنجیر مخدوش شده است لذا جلو رفته و پسر جوان که 25 سال سن داشت، اعلام داشت که موتورسیکلت بنزین تمام کرده و منتظر بنزین می باشد.

عوامل نیروی انتظامی باتوجه به اینکه موتورسیکلت بصورت روشن و فاقد سوئیچ بود از خودرو پیاده که متهم ضمن ایجاد درگیری با ماموران بصورت پیاده به سمت مسیر جنوب بزرگراه چمران متواری شد.

نیرو‌های گشت خودرویی پلیس پیشگیری پایتخت، موضوع را سریعا به مرکز پیام فرماندهی اعلام و بعداز تعقیب و گریز متهم در حدود 3 کیلومتر فرد مظنون را که مسلح به سلاح سرد بود، با استفاده از اسپری اشک آور دستگیر کردند.

ماموران بعداز بازرسی بدنی از داخل کاپشن متهم تعداد 11 دستگاه گوشی موبایل با مارک‌های مختلف کشف و ضبط کردند که بعداز تماس با صاحبان برخی از گوشی های مکشوفه مشخص شد که تمامی تلفن‌های همراه به شیوه فروش روزنامه در پشت چراغ قرمز‌ها سرقت شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا بستو، جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: متهم پس از اعتراف به جرائم ارتکابی جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم وی و همجنین شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها