در گیشه‌های سینما چه خبر است؟

ادامه اقبال مردم به «شاهزاده روم»

اکران فیلم ـ انیمیشن «شاهزاده روم» در حالی از حدود یک ماه پیش آغاز شده که این روزها با برنامه‌ریزی تماشای دانش‌آموزان، اقبال به این اثر فاخر هنری بیشتر شده است.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۹

به گزارش فارس، «شاهزاده روم» توانسته مخاطبان زیادی را به سالن‌ها بکشاند و تنها فیلمی است که این روزها توسط مدارس نیز مورد اقبال واقع شده است و اکثر دانش‌آموزان در سئانس‌های صبح به تماشای این فیلم می‌روند.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطبان به فارس گفت: فروش فیلم مناسب است. سه‌شنبه که فیلم تا آخرین سئانس ادامه داشت، به فروش 18 میلیون تومان رسید و شب گذشته (13 آذر) فروش فیلم در تهران 32 میلیون تومان بود. هم‌اینک فیلم در تهران و شهرستان‌ها یک میلیارد و 300 میلیون تومان فروش داشته است.

علی شعبانی، مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم «پدر‌آن‌دیگری» توضیح داد: فروش فیلم سینمایی «پدر‌آن دیگری» به400 میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم در شهرستان‌ها به فروش صد میلیونی دست یافت . او درباره فروش فیلم «شیفت شب» گفت: فیلم ظرف 15 روز نمایش در تهران به فروش 370 میلیون تومان رسیده است و 27 سالن در اختیار دارد. این فیلم در شهرستان هم به فروش 50 میلیون تومان رسیده است که جمع کل فروش 520 میلیون تومان است.

امیر قطبی، مدیر پخش فیلمیران درباره فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» گفت: فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت» 30 روز نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 395 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در سالن‌های شهرستان به فروش 125میلیون دست یافت و کل فروش فیلم 515 میلیون تومان بوده است. او درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» توضیح داد: این فیلم به فروش 135 میلیون تومان در تهران دست یافت و هم‌اینک هفت سالن سینما را در اختیار دارد. فیلم در چند شهرستان به نمایش درآمده که به فروش 20 میلیون تومان رسیده ا ست.

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» گفت: فیلم در آغاز سومین هفته نمایش با اقبال خوبی مواجه شده و تاکنون در تهران به فروش 118 میلیون تومان رسیده است.

او درباره فروش فیلم در شهرستان افزود: فیلم تنها در شهر مشهد اکران شده و بعد از ایام عزاداری در 15 شهر اکران خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها