ارتباط نسل چهارم انقلاب با سریال «معمای شاه»

کارگردان سریال تاریخی«معمای شاه» گفت: معمای شاه از همان ابتدا تا پایان با مشاوره آقای موسی حقانی به پیش رفته و از حد استانداردی برخوردار است .
کد خبر: ۸۵۶۴۹۷

محمدرضا ورزی که در کارنامه کاری‌اش ساخت سریال‌هایی تاریخی و عظیم همچون «تبریز در مه»، «سال‌های مشروطه» و «کیمیاگر» را دارد، درخصوص مخاطبان مجموعه تاریخی «معمای شاه» افزود: نسل جوان و بهتر بگویم نسل چهارم انقلاب با دیدن «معمای شاه» می‌تواند اطلاعات زیادی را درباره آن برهه زمانی از کشور به دست بیاورد که تصور می‌کنم تا به حال با پخش دو قسمت از سریال مخاطبان تا حدودی با آن ارتباط گرفته‌اند؛ البته هنوز برای نتیجه گرفتن زود است.

کارگردان «معمای شاه» همچنین به محتوای این سریال اشاره و اظهار کرد: این سریال از همان ابتدا تا پایان با مشاوره موسی حقانی به پیش رفته و از حد استانداردی برخوردار است؛ به عبارت دیگر، مبنای ما برای ساخت این اثر اسناد و مدارک و همچنین کار پژوهشی بوده است و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که از نظر محتوا «معمای شاه» استاندارد است.

کارگردان فیلم تاریخی دینی «ابراهیم خلیل‌‌الله» اضافه کرد: از الان نمی‌توانم درباره میزان استقبال مخاطبان از سریال «معمای شاه» صحبت کنم، البته معمولا آثار تاریخی برای مخاطبان جذاب است. از طرفی، عده‌ای هستند که مشکل اساسی با این گونه سریال‌ها دارند، ولی به غیر از آنها احساس می‌کنم «معمای شاه» با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود و تاکنون نیز براساس دریافت‌ها چنین بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها