هیات دولت به منظور بازسازی و جبران خسارت ناشی از سیل در استان ایلام، با اختصاص مبلغ یکهزار و ۵۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به استان ایلام موافقت کرد.
کد خبر: ۸۵۴۶۱۱

به گزارش مهر، هفته گذشته بر اثر بارش ۳۲۴ میلی‌متری باران و وقوع سیل در استان ایلام، خسارت‌های بسیار زیادی به شهر ایلام و دیگر نقاط استان در بخش‌های زیرساختی، زیربنایی، تاسیسات، منازل مسکونی و راه‌ها وارد شد.

طبق گفته مسئولان استان ایلام، بیش از یکهزار و ۵۰ میلیارد ریال خسارت به بخش‌های مختلف استان وارد شد و اکنون دولت برای جبران بخشی از خسارت‌ها، میزان رقم برای بازسازی استان سیل‌زده ایلام را اعلام کرده است. در همین ارتباط، هیات دولت در جلسه‌ای به منظور بازسازی و جبران خسارت ناشی از سیل در استان‌های ایلام و لرستان، با اختصاص مبلغ یکهزار و ۵۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال به این استان و ۲۳۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال به استان لرستان موافقت کرده است.

این اعتبار به صورت کمک بلاعوض برای بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی شهری، روستایی و تامین لوازم خانگی، اجرای عملیات آبخیزداری، بازسازی راه‌ها و ابنیه فنی، بازسازی و ساماندهی مسیل‌های شهری، بازسازی و ترمیم ابنیه و تأسیسات کشاورزی و خدمات فنی و پشتیبانی و آواربرداری به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی مصرف می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها