طنین فریاد مرگ بر امریکا در مراسم یوم الله ۱۳ آبان

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی همزمان با سراسر کشور با حضور دانش آموزان ، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم از ساعت 10 صبح امروز در تهران مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۰
طنین فریاد مرگ بر امریکا در مراسم یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، آحاد مردم و شخصیت‌های سیاسی و لشکری کشور با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من الذله» انزجار خود را از جنایات آمریکا علیه ملت ایران ابراز داشتند.

جمعی از دانش‌آموزان مدارس تهران با سربند مدافعان حرم در راهپیمایی امروز یوم‌الله 13 آبان که مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار می‌شود حضور یافتند.

راهپیمایی کنندگان تهرانی با در دست گرفتن پلاکاردهایی همچون «حافظ آمریکا بودن ممنوع» و «نفوذ سیاسی اقتصادی ممنوع» به مسئولان کشورمان در مورد خوش‌بینی به کشور عهد شکن آمریکا هشدار دادند.

در این مراسم همچنین راهپیمایی کنندگان با شعار« نسل علی اکبریم فداییان رهبریم» حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب ابراز داشتند.

راهپیمایی‌کنندگان یوم‌الله 13 آبان با در دست گرفتن پلاکاردهایی با عنوان «چون مصدق به آمریکا اعتماد نکنیم و آقای ظریف احتیاط احتیاط» بد عهد بودن مسئولان آمریکا را به سمع و نظر مسئولان کشورمان گذاشتند.

همچنین در مراسم این راهپیمایی پلاکاردهایی با عنوان صلح آمریکایی و گفتارهایی از امام راحل مبنی بر اینکه هر چه فریاد دارید سر آمریکا بزنید، نصب شده بود.

از جمله شعارهای جدیدی که امسال در پلاکاردها و بنرهای دانش‌آموزان شرکت‌کننده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان به چشم می‌خورد، «لعنت خدا بر کدخدا» است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها