شیاطین پایتخت در نخستین جلسه رسیدگی به پرونده شان با قبول اتهام سرقت، منکر آزار و اذیت هفت زن و دختر جوان شدند.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۴

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ششم فروردین و همزمان با شکایت دختر جوانی مبنی بر ربوده شدن و آزار و اذیت توسط دو پسر پراید سوار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دختر جوان در شکایتش گفت: در یک مانتوفروشی در میدان هفت تیر کار می‌کنم. ساعت 22 شب منتظر تاکسی بودم که یک پراید مشکی با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. آنها دقایقی بعد از سوار شدن من، با تغییر مسیر مرا به بیابان‌های شرق تهران برده و پس از سرقت اموالم مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت، چند شکایت دیگر نیز از شیاطین پراید سوار در پلیس آگاهی ثبت شد تا این‌که هشتم تیر امسال دو پسر جوان شناسایی و دستگیر شدند.

دو متهم 23 و 21 ساله که اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه داشتند، در بازجویی به 15 مورد آدم‌ربایی و سرقت اعتراف و ادعا کردند، هفت نفر از قربانیان را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند. با تکمیل تحقیقات، پرونده در ادامه در اختیار قضات شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. صبح دیروز جلسه تحقیق از فرهاد و سعید به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد. دو متهم با قبول اتهام سرقت، منکر آزار و اذیت طعمه‌های خود شدند. سعید در دفاع از خود گفت: من راننده بودم و همراه فرهاد در خیابان پرسه زده و زنان و دخترانی را که طلا همراه داشتند، به عنوان مسافر سوار خودرو می‌کردیم. پس از طی مسافتی، فرهاد با تهدید چاقو سر طعمه را به زیر صندلی می‌برد و پس از انتقال زنان و دختران به حاشیه بزرگراه‌ها و جاده‌های خارج شهر، با تهدید چاقو و فندک طلاها و پول آنها را سرقت می‌کردیم. وی درباره اتهام آزار و اذیت دختران گفت: ما 15 زن و دختر را دزدیدیم و از آنها سرقت کردیم، اما من هیچ‌کدام از آنها را مورد آزار و اذیت قرار ندادم.

متوجه آزار آنها توسط فرهاد هم نشدم. در ادامه فرهاد هم با انکار آزار واذیت دختران گفت: من و سعید به شیشه اعتیاد داشتیم و انگیزه‌مان از ربودن زنان، سرقت طلاهایشان بود. ادعای شاکیان را هم قبول ندارم. متهمان در حالی منکر اتهام خود می‌شوند که هفت نفر از شاکیان، آنها را شناسایی و به اتهام تجاوز به عنف از دو متهم شکایت کرده‌اند. پزشکی قانونی نیز با آزمایش‌های تخصصی، آزار واذیت دو نفر از شاکیان توسط فرهاد را تائید کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها