سارق مسلح که پس از حمله به آرایشگاه زنانه در اهواز و سرقت از زنان، یکی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۵۰۴۵۲

این آرایشگاه که در خیابان دهم منطقه «پاداد» در اهواز واقع است، عصر روز یکشنبه مورد دستبرد قرار گرفت. این سرقت حدود ساعت 5 بعدازظهر و در زمانی که آن منطقه مسکونی و تجاری، شلوغ‌ترین ساعات خود را می‌گذراند، اتفاق افتاده است.

یکی از شاهدان ماجرا درباره نحوه سرقت می‌گوید: حدود ساعت 5 بعدازظهر روز یکشنبه به آرایشگاه رفتم. این آرایشگاه در خیابان اصلی قرار دارد و در آن رو به خیابان باز می‌شود. قبل از وارد شدن، دیدم یک مرد کنار در آرایشگاه ایستاده است. او قبل از من داخل حیاط رفت و دوباره بیرون آمد. من فکر کردم شاید همسر یکی از مشتریان آرایشگاه باشد. بنابراین شک نکردم و از حیاط به سالن رفتم.

وی ادامه داد: زمانی که به صندوق مراجعه کردم و منتظر بودم منشی برای من فیش صادر کند، دیدم یکی از زن‌هایی که آنجا نشسته بود قیافه‌اش تغییر کرد و وحشت‌زده شد. ناگهان متوجه شدم آن مرد که حالا یک ماسک سبز رنگ روی دهان و بینی‌اش زده بود، پشت سر من ایستاده و سلاحش را روی سر من گرفته است و بلند بلند داد می‌زند و ما را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: اودر حالی که فریاد می‌کشید، یک کیسه پلاستیک سفیدرنگ به یکی از زن‌ها داد و گفت «همه طلاها، پول‌ها و گوشی‌هایتان را در این کیسه بریزید.» سارق، بعد از این‌که طلاها و گوشی‌ها را گرفت، یکی از زنان را به اتاقی دیگر برد و مورد آزار و اذیت قرار داد.

وی ادامه داد: تمام این ماجرا نیم ساعت طول کشید. سالن دوربین داشت. آن مرد قد بلند حدودا 25 تا 30 ساله بود و پیراهن مشکی و شلوار تیره به تن داشت و موهایش مرتب بود. فکر می‌کنم که از راه پشت‌بام فرار کرده باشد؛ چون من از پشت‌بام صدای پا شنیدم.

سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون انتظامی فرماندهی انتظامی خوزستان در این خصوص به ایسنا گفت: متهم و همدستش دستگیر شده و پس از تکمیل تحقیقات در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها