پسر جوان که پس از فرار از کمپ ترک اعتیاد، خواهرش را به قتل رسانده بود، در کمپ دیگری در شهرقدس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۴۹۹۷۹

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 30 دقیقه 27 مهر امسال مسئولان بیمارستان شهدای یافت‌آباد در تماس با پلیس از مرگ دختری جوان به علت اصابت ضربات متعدد چاقو خبر دادند.

با حضور ماموران کلانتری شهرک ولیعصر در بیمارستان، موضوع به تیم جنایی اعلام و تحقیقات از همراهان مقتول آغاز شد. زنی میانسال که خود را مادر مقتول معرفی کرد، در مورد علت مرگ دخترش گفت: روز گذشته پسرم مرتضی از کمپ فرار کرده و به خانه آمد. او در خانه ماده مخدر شیشه مصرف کرد و یکباره خشمگین و بی‌دلیل با آتنا درگیر شد. پسرم بدون دلیل چند ضربه چاقو به او زد. سریع دخترم را به بیمارستان رساندیم، اما او جانش را از دست داد.

با شناسایی هویت قاتل، با دستور سجاد منافی آذر، بازپرس ویژه قتل تهران، تحقیقات تیم جنایی برای دستگیری پسر فراری آغاز شد.

در حالی که تیم جنایی تحقیقاتش را برای شناسایی و دستگیری قاتل شیشه‌ای آغاز کرده بود، روز یکشنبه مدیر یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرقدس از حضور پسر مشکوکی در کمپ خبر داد. با حضور ماموران کلانتری در کمپ، مرد جوان دچار تناقض‌گویی شد که ماموران او را دستگیر کردند. سرانجام ساعتی بعد پسر 26 ساله قفل سکوتش را شکست و به قتل خواهرش اعتراف کرد. با اعتراف پسر شیشه‌ای، مشخص شد او خواهرش را با 20 ضربه چاقو به قتل رسانده است.

روز گذشته با انتقال متهم 26 ساله به دادسرای امور جنایی، تحقیقات از او آغاز شد. مرتضی با قبول اتهام قتل خواهر 28 ساله‌اش گفت: از هفت سال قبل به ماده مخدر شیشه اعتیاد پیدا کردم. چند ماه قبل با اجبار خانواده به کمپ ترک اعتیادی در چیتگر رفتم؛ اما از آنجا خسته شده و فرار کردم. بعد از فرار به خانه آمدم و سه گرم شیشه مصرف کردم که حالم خراب شد. برای بهتر شدن حالم چند قرص اکستازی خوردم، اما از حالت طبیعی خارج شدم.عصر با خواهرم درگیر شدم و با چاقوی ضامن داری که در جیبم بود، ضربه‌ای به گلو و سینه‌اش زدم. بعد هم از ترس فرار کردم. در این مدت برای این که دستگیر نشوم، به کمپی در شهر قدس رفتم و چند روزی آنجا بودم که مدیر کمپ به من مشکوک شد و موضوع را به پلیس گفت و من دستگیر شدم.

با اعترافات قاتل شیشه‌ای، او با دستور بازپرس دادسرای امور جنایی بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها