مردی که با منفجر کردن خانه، مرگ همسر و دخترش را رقم زده بود، با رضایت اولیای دم از مجازات قصاص نجات یافت.
کد خبر: ۸۴۹۹۷۵

به گزارش جام‌جم، 23 تیر سال 88 انفجار خانه‌ای در پاکدشت به آتش‌نشانی این شهر گزارش شد. امدادگران خود را به محل رسانده و با خاموش کردن آتش، جسد زن جوان و دختربچه‌ای را کشف کردند.

اجساد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. در حالی که انفجار گاز علت حادثه اعلام شده بود، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی نشت عمدی گاز و انفجار آبگرمکن را علت حادثه عنوان کردند.

پس از اعلام گزارش آتش‌نشانی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. ماموران در تحقیقات محلی متوجه اختلاف زن جوان و همسرش شده و به همین دلیل پدرخانواده به اتهام قتل بازداشت شد.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر قتل شد، اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: تصور می‌کردم همسرم با مردی ارتباط پنهانی دارد و به دلیل همین سوءظن با هم اختلاف داشتیم. روز حادثه دوباره با هم درگیر شدیم که عصبانی شده و پس از کتک زدن همسرم، شیر گاز را باز گذاشتم که به دلیل انتشار گاز، آبگرمکن خانه منفجر شد.

پس از تکمیل تحقیقات، اولیای دم مقتولان با مراجعه به دادسرا رضایت خود را اعلام کردند. دیروز متهم از جنبه عمومی جرم و به ریاست قاضی قربانزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در این جلسه متهم در دفاع از خود گفت: از کار خود پشیمانم و قصدی برای قتل نداشتم. به دلیل سوءظن این حادثه تلخ رقم خورد. حالا هم از دادگاه تقاضای بخشش دارم.

پس از آخرین دفاعیات متهم، قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها